• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги по технічному обслуговуванню ліфта лікарняного (ПБ-053 1982 р. в/п 500 кг на 5 зупинок, зав. № 30205 від 10.12.2013 р. за ЮН -06. Інв. № 101490025 від 01.01.1986 р.)

19 200.00 UAH без ПДВ
Номер: 1f24776438bc47ce9ffe834c20308e89
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-05-010081-a-a1
Замовник: ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524)
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТМК Сатурн"
Класифікатор ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з місячного технічного обслуговування ліфта лікарняного: 1 600.00000 UAH без ПДВ
Послуги з квартального технічного обслуговування ліфта лікарняного: 1 600.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 25-24
Дата підписання: 02.02.2024 00:00
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 01.12.2024 00:00
Сума договору: 19 200.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з місячного технічного обслуговування ліфта лікарняного
Код ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість 8 послуга
Період постачання до 01.12.2024
Місце постачання 65062, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 6 На карті
Послуги з квартального технічного обслуговування ліфта лікарняного
Код ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість 4 послуга
Період постачання до 01.12.2024
Місце постачання 65062, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 410f57f555a64c13863df6040ef9be25
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.п.4 п. 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п. 11.2. Договору № 25-24 від 02.02.2024 року, у зв`язку із необхідністю продовження терміну дії Договору на строк достатній для виконання зобов`язань по Договору.
    Номер додаткової угоди: 1-24
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано