• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

30 000.00 UAH без ПДВ
Номер: e2d93128e2604f53a2f41f32617b5376
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-05-004428-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги " Свалявської міської ради Закарпатської області
Постачальник: Фізична особа-підприємець Дирда Н. І.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 19
Дата підписання: 05.02.2024 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 00:00
Сума договору: 30 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 формату
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 пачок
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Шевченка будинок ,22 На карті
Папка А4 з файлами 20
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 22 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання
Папка А4з файлами 40
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання
Папка А4 картонна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання
Папка на завязку А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання
Файли А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачок
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання