-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Бланки (Дорожній лист саніт. трансп. А4 2хст. з номерами; Інформована згода на прох. тесту на ВІЛ А5 2ст.; Довідка про проходження попереднього псих. огляду з № А5 1 ст. ватм.; Протокол про проходження попереднього психіатр. оглядів Ф 100-1/0 А5 2х ст.;Бланки (форми первинної облікової документації) А3 2ст.; Бланки (форми первинної облікової документації) А5 2ст.; Бланки (форми первинної облікової документації) А5 1ст.; Рецепт 1/3 Ф-1 з№)
59 280.00
UAH без ПДВ
Номер:
fce2ad6c88c949bcafce15a2adff3419
Ідентифікатор договору:
UA-2024-02-02-009653-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01999218
-
Контактна особа:
Олена Пранник +380972384839 zakupivli.gad_crl@ukr.net https://hmcl.org.ua
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП МИНКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2595306116
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, місто Гадяч(пн), ПРОВУЛОК ПІОНЕРСЬКИЙ будинок 1
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
102
Дата підписання:
01.02.2024 14:20
Період дії договору:
01.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
59 280.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
59 280.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дорожній лист саніт. трансп. А4 2хст. з номерами
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 09.02.2024
Інформована згода на прох. тесту на ВІЛ А5 2ст.
Кількість
2000 штуки
Період постачання
до 09.02.2024
Довідка про проходження попереднього псих. огляду з № А5 1 ст. ватм.
Кількість
2000 штуки
Період постачання
до 09.02.2024
Протокол про проходження попереднього психіатр. оглядів Ф 100-1/0 А5 2х ст.
Кількість
2000 штуки
Період постачання
до 09.02.2024
Бланки (форми первинної облікової документації) А3 2ст.
Кількість
20000 штуки
Період постачання
до 09.02.2024
Бланки (форми первинної облікової документації) А5 2ст.
Кількість
20000 штуки
Період постачання
до 09.02.2024
Бланки (форми первинної облікової документації) А5 1ст.
Кількість
10000 штуки
Період постачання
до 09.02.2024
Рецепт 1/3 Ф-1 з№
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 09.02.2024