• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

код ДК 021:2015 -50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по заправці та відновленню картриджів та обслуговування офісної техніки для управління освіти Оболонського району м. Києва)

119 769.00 UAH без ПДВ
Номер: 680d47aee1554bba91b191aff08aa6fa
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-18-002936-a-b1
Замовник: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 21-П
Дата підписання: 08.02.2024 10:00
Період дії договору: 08.02.2024 00:00 - 31.03.2025 00:00
Сума договору: 119 769.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 119 769.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по заправці та відновленню картриджів та обслуговування офісної техніки для управління освіти Оболонського району м. Києва
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 573 послуга
Період постачання до 31.03.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: c3298f2161ad48c3818867c5d920e07b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись положеннями частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та частиною 7 пункту 7.1. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 21-П.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 7dc0d0daa05a4ac78dc510f512f59769
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись статтями 632, 651-654 ЦКУ, підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (щодо зміни істотних умов договору в зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"), та підпунктом 7 пункту 7.1 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Додаток № 1 та пункт 2.3. Договору, збільшивши загальну вартість Договору на суму, що не перевищує 20% суми, зазначеної в пункті 2.3. Договору, та викласти вказаний пункт та Додаток № 1 у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.01.2025 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 до 21-П.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ee7f9c7af19a473eae708fbca67525c6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись статтями 632, 651-654 Цивільного кодексу України, підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, та підпунктом 1 пункту 7.1. Договору, з метою приведення Договору у відповідність згідно з вимогами чинного законодавства, за підсумком фактично наданих за цим Договором Послуг, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 20,00 грн, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та викласти пункт 2.3. Договору у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 24.03.2025 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 до 21-П.pdf
p7s
sign.p7s