-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з постачання теплової енергії за адресами: Куликівська, 43 та Металургів 17
1 094 344.69
UAH з ПДВ
Номер:
0164c189963f46e1b4d7fc0f835e70ce
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-31-010806-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03083340
-
Контактна особа:
Усик Світлана Іванівна 380542701972 ekonomnarko@ukr.net
-
Адреса:
40009, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ КУЛИКІВСЬКА, будинок 43
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОТЕЛЬНЯ ПІВНІЧНОГО ПРОМИСЛОВОГО ВУЗЛА
×
-
Код ЄДРПОУ:
44360724
-
Адреса:
40030, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ КОВПАКА, будинок 6
Класифікатор ДК 021:2015:
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
ОБ2/24-001
Дата підписання:
31.01.2024 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2024 00:00
Сума договору:
1 094 344.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 182 390.78 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з постачання теплової енергії за адресами: Куликівська, 43 та Металургів 17
Кількість
295 Гігакалорія
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
40000, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ КУЛИКІВСЬКА, будинок 43; ВУЛИЦЯ МЕТАЛУРГІВ, будинок 17
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e6f465fa10cb4065825cb11194d361f6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Доповнити п. 4.3 Розділу 4 Договору абзацом наступного змісту:
Плата за абонентське обслуговування встановлюється в розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України. Інформація про розмір абонентської плати розміщується на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця.
2. Доповнити п.4.4. Розділу 4 Договору абзацами наступного змісту:
Станом на дату укладення цього договору плата за абонентське обслуговування становить :
- плата за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальної послуги з постачання теплової енергії у разі наявності у будівлі споживача вузла комерційного обліку теплової енергії:
26,18 гривень без ПДВ;
31,42 гривень з ПДВ.
- плата за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальної послуги з постачання теплової енергії у разі відсутності у будівлі споживача вузла комерційного обліку теплової енергії:
- 16,54 грн. без ПДВ:
- 19,85 грн. з ПДВ.
3. Доповнити п. 4.5 Розділу 4 Договору абзацом наступного змісту:
Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця. У разі застосування двоставкових тарифів умовно-постійна частина тарифу нараховується щомісяця. Початок і закінчення розрахункового періоду для розрахунку за платою за абонентське обслуговування завжди збігаються з початком і закінченням календарного місяця відповідно.
4. Доповнити Розділ 4 пунктом 4.12 наступного змісту:
У разі коли споживач вніс плату виконавцю за розрахунковий період не в повному обсязі або більшому, ніж зазначено в рахунку, обсязі, виконавець здійснює зарахування коштів згідно з призначенням платежу. За відсутності призначення платежу — у такому порядку:
в першу чергу — в рахунок плати за послугу;
в другу чергу — в рахунок плати за абонентське обслуговування.
5. Додаткову угоду складено українською мовою в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу.
6. Ця додаткова угода набирає чинності з дати підписання Сторонами, згідно п. З ст. 631 ЦК України застосовується до правовідносин сторін, що виникли з 01.01.2024 року, і є невід’ємною частиною договору № ОБ2/24-001 від 31.01.2024 р.
7. Інші умови Договору та додатків до нього, які не стосуються Додаткової угоди, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання Сторонами.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.08.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
5af8d8f3a9264d3eb9c2d1266d4bb83f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 147682,01 грн. та викласти п. 4.1. договору в наступній редакції
«Ціна цього договору складає 1094344,69 грн. (Один мільйон дев’яносто чотири тисячі триста сорок чотири гривні 69 копійок) з урахуванням ПДВ в сумі 182390,78 грн. (сто вісімдесят дві тисячі триста дев’яносто гривень 78 коп.)
- для власних потреб - 1013014,92 грн. (один мільйон тринадцять тисяч чотирнадцять гривень 92 копійки) з урахуванням ПДВ в сумі 168835,82 грн. (сто шістдесят вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 82 копійки)
- для потреб орендарів - 81329,77 грн. (вісімдесят одна тисяча гриста двадцять дев’ять гривень 77 копійок) з урахуванням ПДВ в сумі 13554,96 грн (тринадцять тисяча п’ятсот п’ятдесят чотири гривні 96 копійок).
2.Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
3. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
4. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення її печатками.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано