• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з постачання теплової енергії за адресами: Куликівська, 43 та Металургів 17

1 094 344.69 UAH з ПДВ
Номер: 0164c189963f46e1b4d7fc0f835e70ce
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-31-010806-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОТЕЛЬНЯ ПІВНІЧНОГО ПРОМИСЛОВОГО ВУЗЛА
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: ОБ2/24-001
Дата підписання: 31.01.2024 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 00:00
Сума договору: 1 094 344.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 182 390.78 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з постачання теплової енергії за адресами: Куликівська, 43 та Металургів 17
Код ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість 295 Гігакалорія
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ КУЛИКІВСЬКА, будинок 43; ВУЛИЦЯ МЕТАЛУРГІВ, будинок 17 На карті

Внесені зміни

    Номер: e6f465fa10cb4065825cb11194d361f6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Доповнити п. 4.3 Розділу 4 Договору абзацом наступного змісту: Плата за абонентське обслуговування встановлюється в розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України. Інформація про розмір абонентської плати розміщується на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця. 2. Доповнити п.4.4. Розділу 4 Договору абзацами наступного змісту: Станом на дату укладення цього договору плата за абонентське обслуговування становить : - плата за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальної послуги з постачання теплової енергії у разі наявності у будівлі споживача вузла комерційного обліку теплової енергії: 26,18 гривень без ПДВ; 31,42 гривень з ПДВ. - плата за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальної послуги з постачання теплової енергії у разі відсутності у будівлі споживача вузла комерційного обліку теплової енергії: - 16,54 грн. без ПДВ: - 19,85 грн. з ПДВ. 3. Доповнити п. 4.5 Розділу 4 Договору абзацом наступного змісту: Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця. У разі застосування двоставкових тарифів умовно-постійна частина тарифу нараховується щомісяця. Початок і закінчення розрахункового періоду для розрахунку за платою за абонентське обслуговування завжди збігаються з початком і закінченням календарного місяця відповідно. 4. Доповнити Розділ 4 пунктом 4.12 наступного змісту: У разі коли споживач вніс плату виконавцю за розрахунковий період не в повному обсязі або більшому, ніж зазначено в рахунку, обсязі, виконавець здійснює зарахування коштів згідно з призначенням платежу. За відсутності призначення платежу — у такому порядку: в першу чергу — в рахунок плати за послугу; в другу чергу — в рахунок плати за абонентське обслуговування. 5. Додаткову угоду складено українською мовою в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. Ця додаткова угода набирає чинності з дати підписання Сторонами, згідно п. З ст. 631 ЦК України застосовується до правовідносин сторін, що виникли з 01.01.2024 року, і є невід’ємною частиною договору № ОБ2/24-001 від 31.01.2024 р. 7. Інші умови Договору та додатків до нього, які не стосуються Додаткової угоди, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання Сторонами.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.08.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до ОБ2_24-001-Договір-31.01.2024.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 5af8d8f3a9264d3eb9c2d1266d4bb83f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 147682,01 грн. та викласти п. 4.1. договору в наступній редакції «Ціна цього договору складає 1094344,69 грн. (Один мільйон дев’яносто чотири тисячі триста сорок чотири гривні 69 копійок) з урахуванням ПДВ в сумі 182390,78 грн. (сто вісімдесят дві тисячі триста дев’яносто гривень 78 коп.) - для власних потреб - 1013014,92 грн. (один мільйон тринадцять тисяч чотирнадцять гривень 92 копійки) з урахуванням ПДВ в сумі 168835,82 грн. (сто шістдесят вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 82 копійки) - для потреб орендарів - 81329,77 грн. (вісімдесят одна тисяча гриста двадцять дев’ять гривень 77 копійок) з урахуванням ПДВ в сумі 13554,96 грн (тринадцять тисяча п’ятсот п’ятдесят чотири гривні 96 копійок). 2.Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 4. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення її печатками.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано