• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з утримання будинків та прибудинкових територій

573 169.13 UAH з ПДВ
Номер: a834a65928e24a26be0f0521d1851a8d
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-30-011628-a-a1
Замовник: Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Постачальник: Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
Класифікатор ДК 021:2015: 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадахАналіз за цим CPV
Номер договору: 4
Дата підписання: 30.01.2024 00:00
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 573 169.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 95 528.18 UAH)
Оплачено: 573 169.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 95 528.18 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з утримання будинків та прибудинкових територій
Код ДК 021:2015: 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська 105 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9202e9b73d824053ac8272c464a42f9d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі внаслідок зменшення орендованої площі будинку
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 адмінбуд.pdf
p7s
sign.p7s