• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по відновленню та заправці картриджів)

327 864.00 UAH з ПДВ
Номер: d991008489bc48e19fcac2bd13643c66
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-17-016089-a-c1
Замовник: Управління освіти Чернігівської міської ради
Постачальник: ТОВ "Фірма "Сучасні Інформаційні Технології"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 24/72
Дата підписання: 12.02.2024 13:15
Період дії договору: 12.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 327 864.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 54 644.00 UAH)
Оплачено: 327 864.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 54 644.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів HP, Canon, Brother, Samsung, Xerox, Kyosera
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 700 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради На карті
Заправка кольорових картриджів Canon
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 60 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради На карті
Відновлення картриджів HP, Canon, Brother, Samsung, Xerox, Kyosera
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 496 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради На карті

Внесені зміни

    Номер: 9609b931be684ad4872b8ad572d25e75
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.12.2024 15:58
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до договору 24.72.pdf
p7s
sign.p7s