-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з вивозу твердих побутових відходів (ТПВ)
311 585.40
UAH з ПДВ
Номер:
4c181864acce426a8a360f247196f98c
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-29-008943-a-b1
Замовник:
Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45204941
-
Контактна особа:
Ірина Василик +380967824978 i.vasylyk@grmu.com.ua
-
Адреса:
79039, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Золота, будинок 42
-
Категорія:
Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕРА УКРАЇНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35429502
-
Адреса:
79040, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Конюшинна будинок 28
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
38ЛФ/100-3850/110/2-24
Дата підписання:
29.01.2024 13:59
Період дії договору:
29.01.2024 00:00 - 31.08.2025 00:00
Сума договору:
311 585.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 51 930.90 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивозу твердих побутових відходів (ТПВ)
Кількість
180 тонна
Період постачання
до 31.08.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e2bc13ab74594333a9b40b240e94b24d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 11:00
Статус:
Опубліковано