• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення).

32 888.72 UAH з ПДВ
Номер: 1b4eb88794a24e39b8866391eccf32b2
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-25-016401-a-b1
Замовник: Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж Житомирської обласної ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Номер договору: 46
Дата підписання: 23.01.2024 15:00
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 32 888.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 481.45 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення).
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 1700 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, буд. 99 На карті

Внесені зміни

    Номер: a539e283a8534d279297303f328429fc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п. 7. ч. 5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.7 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в Договорі та відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 28.05.2024р. № 1023 Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни до п. 1.3. Договору виклавши його у наступній редакції: «1.3. Загальний об'єм централізованого водовідведення становить 1348,35 м3/рік». 2. Внести зміни у ч.1 п.1.5. Договору виклавши його у наступній редакції: «1.5. 1) плата за послугу, що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу на послугу, що становить 41,004 грн. з ПДВ та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства». 3. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 4. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. Сторони користуються правом, наданим їм ч. 3. ст. 631 ЦК України, що умови цього Договору розповсюджуються на відносини, які виникли між Сторонами з 01.06.2024 р. 6. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 46
    Дата внесення змін до договору: 28.06.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 до договору № 46.pdf