• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів,сміття) (Луцький районний відділ)

303.00 UAH з ПДВ
Номер: 027f5ed107564ab8a5dbf15de84cfa25
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-25-015202-a-a1
Замовник: Державна установа "Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ БЛАГОУСТРОЮ РОЖИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 9-Ю
Дата підписання: 23.01.2024 16:55
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 303.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50.50 UAH)
Оплачено: 303.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів,сміття)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі, 55 На карті

Внесені зміни

    Номер: c99b92622c7944918f37f067d08e0132
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З 01.07.2024р. внести зміни в п.3.1. Договору № 9-Ю від 23.01.2024р. та викласти в наступній редакції: "3.1. Згідно рішення Виконавчого комітету Рожищенської міської ради від 25.06.2024р. №6/5 вартість вивезення 1 кубічного метра твердих побутових відходів становить 303.00 грн (триста три гривні, 00 коп.) з ПДВ
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.07.2024 09:43
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 Дільниця благоустрою Рожище 9-Ю 29.07.24.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 70d217533fb8453e88f5ce02c58911a2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору . Пункт 3.4. Договору викласти в новій редакції : "3.4 Загальна вартість послуг за цим Договором становить 303,00 грн., в т.ч. ПДВ - 50,50 грн."
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2024 13:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 Дільниця благоустрою Рожище 9-Ю 19.12.24.pdf
p7s
sign.p7s