• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Металеві конструкції з нанесенням портретів героїв на алюмінієвих композитних панелях з двухсторонньою підсвіткою

З урахуванням затримки фінансування витрат замовника, у зв’язку з перерозподілом КЕКВ (з 3110 на 2110) відповідно до Наказу № 333 від 12.03.2012 року зі змінами та установчих документів про облікову політику Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.2 Договору №7 від 07.02.2024 р.

1 569 000.00 UAH без ПДВ
Номер: dd942dd0eec9474c8153112da0b7e2d9
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-09-007409-a-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СІМ'Ї ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "ПАСЬКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Опис: З урахуванням затримки фінансування витрат замовника, у зв’язку з перерозподілом КЕКВ (з 3110 на 2110) відповідно до Наказу № 333 від 12.03.2012 року зі змінами та установчих документів про облікову політику Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.2 Договору №7 від 07.02.2024 р.
Номер договору: 7
Дата підписання: 07.02.2024 14:00
Період дії договору: 07.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 1 569 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 569 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Металеві конструкції з нанесенням портретів героїв на алюмінієвих композитних панелях з двосторонньою підсвіткою
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 100 штука
Період постачання до 22.04.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: af1610d4f13949829c562b7da3e46181
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З урахуванням затримки фінансування витрат замовника, у зв’язку з перерозподілом КЕКВ (з 3110 на 2110) відповідно до Наказу № 333 від 12.03.2012 року зі змінами та установчих документів про облікову політику Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.2 Договору №7 від 07.02.2024 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.02.2024 17:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Д.У№1 від 19.02.2024.PDF
p7s
sign.p7s