-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Металеві конструкції з нанесенням портретів героїв на алюмінієвих композитних панелях з двухсторонньою підсвіткою
З урахуванням затримки фінансування витрат замовника, у зв’язку з перерозподілом КЕКВ (з 3110 на 2110) відповідно до Наказу № 333 від 12.03.2012 року зі змінами та установчих документів про облікову політику Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.2 Договору №7 від 07.02.2024 р.
1 569 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
dd942dd0eec9474c8153112da0b7e2d9
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-09-007409-a-b1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СІМ'Ї ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43434119
-
Контактна особа:
Олена Лисюра +0532565335 departament.poltava11@gmail.com
-
Адреса:
36003, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Київський район МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ПАСЬКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3430808855
-
Адреса:
42720, Україна, Сумська область, Охтирський р-н, село Карпилівка, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 38
Класифікатор ДК 021:2015:
44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Опис:
З урахуванням
затримки фінансування витрат замовника, у зв’язку з перерозподілом КЕКВ (з 3110 на 2110) відповідно до Наказу № 333 від 12.03.2012 року зі змінами та установчих документів про облікову політику Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.2 Договору №7 від 07.02.2024 р.
Номер договору:
7
Дата підписання:
07.02.2024 14:00
Період дії договору:
07.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
1 569 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 569 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Металеві конструкції з нанесенням портретів героїв на алюмінієвих композитних панелях з двосторонньою підсвіткою
Кількість
100 штука
Період постачання
до 22.04.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
af1610d4f13949829c562b7da3e46181
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
З урахуванням
затримки фінансування витрат замовника, у зв’язку з перерозподілом КЕКВ (з 3110 на 2110) відповідно до Наказу № 333 від 12.03.2012 року зі змінами та установчих документів про облікову політику Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.2 Договору №7 від 07.02.2024 р.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.02.2024 17:00
Статус:
Опубліковано