• Спрощена закупівля
  • КЕП

Матрац казарменний, вид 2, тип 1, розмір 1850х650х60 (39140000-5: Меблі для дому)

16 038 000.00 UAH з ПДВ
Номер: e3713e62f16b4247a346f4dbd76018f0
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-04-002095-a-a1
Замовник: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Постачальник: ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС
Класифікатор ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для домуАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Матрац казарменний, вид 2, тип 1, розмір 1850х650х60 (39140000-5: Меблі для дому): 801.90000 UAH з ПДВ
Номер договору: 17/02-24-РМ
Дата підписання: 09.02.2024 13:32
Період дії договору: 09.02.2024 00:00 - 30.04.2024 00:00
Сума договору: 16 038 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 673 000.00 UAH)
Оплачено: 16 038 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 673 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Матрац казарменний, вид 2, тип 1, розмір 1850х650х60 (39140000-5: Меблі для дому)
Код ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Кількість 20000 штука
Період постачання до 31.03.2024
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 5ae074d459294c08a4dfff742459200f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.02.2024 09:07
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до Дог №17 02-24-РМ.pdf
p7s
sign.p7s