• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Загальноосвітній школі I-III ступенів № 2 ім. Т.Шевченко)

1 081 250.00 UAH без ПДВ
Номер: e6cae863565447baabe625b1685d5e5f
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-23-016803-a-c1
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Постачальник: ФОП МАШИКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 08/п
Дата підписання: 22.01.2024 00:00
Період дії договору: 22.01.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 1 081 250.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 846 950.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Загальноосвітній школі I-III ступенів № 2 ім. Т.Шевченко)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, вул. Юрія Чорія, 14 На карті

Внесені зміни

    Номер: be007c38e403480fa23a8dd604560b66
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», також відповідно до п.19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до Особливостей №1178, враховуючи зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника суму договору зменшено на 100000,00 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.09.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода _ 1.pdf
pdf
Додаткова угода _ 1.pdf