• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) Лот №1

442 000.00 UAH без ПДВ
Номер: f59ea206a3f348cd99baf0d1cef3a85d
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-23-016826-a-c1
Замовник: Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради
Постачальник: ГАЙДАНКА ЛЮБОВ МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1кп/ГЛ
Дата підписання: 18.01.2024 10:00
Період дії договору: 18.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 442 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 291 005.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін, у зв'язку із закінченням строку надання послуг

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) Лот №1
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 07.06.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 0a089d01e52b4ae0be958e59203614aa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.05.2024 10:26
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ про продовження надання послуг.pdf
p7s
sign.p7s