-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 код CPV – 55510000-8 «Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Мислівській початковій школі Вигодської селищної ради).Примітки:Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та до підпункту 6 пункту 13 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та в зв’язку із тим, що закупівля не відбулася номер закупівлі UA-2024-01-03-001458-a.
послуги з організації гарячого харчування учнів у Мислівській початковій школі Вигодської селищної ради
57 823.00
UAH без ПДВ
Номер:
bd80e1afa535481d8261d93e1fbc0649
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-23-007274-a-b1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43162486
-
Контактна особа:
Кобрин Любов 380978607196 luda21071990@ukr.net
-
Адреса:
77552, Україна, Івано-Франківська область, селище міського типу Вигода, вул. Д. Галицького, 75
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Рошко Надія Ярославівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2828813426
-
Адреса:
77557, Україна, Івано-Франківська область, село Мислівка, вулиця Ростока, будинок 22 квартира 1
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Опис:
послуги з організації гарячого харчування учнів у Мислівській початковій школі Вигодської селищної ради
Номер договору:
06
Дата підписання:
12.01.2024 15:00
Період дії договору:
12.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
57 823.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
57 823.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з організації гарячого харчування учнів у Мислівській початковій школі Вигодської селищної ради
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.10.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
66a79925287647e6be0c1d5384ff45e1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору від 12.01.2024 № 06 (далі — Договір) щодо надання послуг і додати пункт 1.4 в такій редакції:
— «пункт 1.4 Строк надання послуг: до 31 жовтня 2024 р.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.08.2024 13:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
7f0fc50e17f24c1b8900079099ec2ef7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.10.2024 15:00
Статус:
Опубліковано