• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки ( комплект для взяття мазків Бриса код ДК 38911000-4 Комплекти для забору мазків уручну )

У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму договору складає 8134 грн. 50 коп. (Вісім тисяч сто тридцять чотири гривень 50 коп.) та викласти у новій редакції п. 31.1. Договору : «3.1.Ціни на товар встановлюються в національній валюті України. Загальна сума цього Договору складає 3915 грн 00 коп.( три тисячі дев’ятсот п’ятнадцять гривень 00 коп.) без ПДВ»

3 915.00 UAH без ПДВ
Номер: 7456d97aaee84bfea43d930134d9a3fd
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-23-007444-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИХОДЬКО ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 38910000-7 Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевіркиАналіз за цим CPV
Опис: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму договору складає 8134 грн. 50 коп. (Вісім тисяч сто тридцять чотири гривень 50 коп.) та викласти у новій редакції п. 31.1. Договору : «3.1.Ціни на товар встановлюються в національній валюті України. Загальна сума цього Договору складає 3915 грн 00 коп.( три тисячі дев’ятсот п’ятнадцять гривень 00 коп.) без ПДВ»
Номер договору: 79
Дата підписання: 23.01.2024 12:32
Період дії договору: 23.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 3 915.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
( комплект для взяття мазків Бриса код ДК 38911000-4 Комплекти для забору мазків уручну )
Код ДК 021:2015: 38910000-7 Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки
Кількість 900 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 32f7e2210301417b8a94b2babaef3a1b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму договору складає 8134 грн. 50 коп. (Вісім тисяч сто тридцять чотири гривень 50 коп.) та викласти у новій редакції п. 31.1. Договору : «3.1.Ціни на товар встановлюються в національній валюті України. Загальна сума цього Договору складає 3915 грн 00 коп.( три тисячі дев’ятсот п’ятнадцять гривень 00 коп.) без ПДВ»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.11.2024 12:02
    Статус:
    Опубліковано