• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код CPV – 55510000-8 «Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Ілемнянському ліцеї Вигодської селищної ради).Примітки:Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та до підпункту 6 пункту 13 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та в зв’язку із тим, що закупівля не відбулася номер закупівлі UA-2024-01-02-004113-a.

послуги з організації гарячого харчування учнів у Ілемнянському ліцеї Вигодської селищної ради

73 056.00 UAH без ПДВ
Номер: d815ff80cdf04f7bb75c4c60d7237bb1
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-23-005911-a-a1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради
Постачальник: ФОП Пилипів Марія Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Опис: послуги з організації гарячого харчування учнів у Ілемнянському ліцеї Вигодської селищної ради
Номер договору: 05
Дата підписання: 12.01.2024 12:00
Період дії договору: 12.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 73 056.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 73 056.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з організації гарячого харчування учнів у Ілемнянському ліцеї Вигодської селищної ради
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.10.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 47ae4f9091414a8fa890b08190260e15
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору від 12.01.2024 № 05 (далі — Договір) щодо надання послуг і додати пункт 1.4 в такій редакції: — «пункт 1.4 Строк надання послуг: до 31 жовтня 2024 р.».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.08.2024 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угод 1 до дог 05.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ee871acd80aa4ceb8cf0175527050f6b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2024 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДОД УГОД 2 ДОГОВІР 05.pdf
p7s
sign.p7s