-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів)
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
251 414.64
UAH з ПДВ
Номер:
3607f63a05334013b3d3fc28c03be082
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-11-009718-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000010
-
Контактна особа:
Людмила Романчук +380989265588, +380362281692 skprokl@gmail.com
-
Адреса:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ АРМ-ЕКО
×
-
Код ЄДРПОУ:
33001226
-
Адреса:
33024, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Млинівська, 24
Класифікатор ДК 021:2015:
50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтівАналіз за цим CPV
Опис:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору:
95
Дата підписання:
29.01.2024 13:44
Період дії договору:
29.01.2024 00:00 - 31.03.2025 00:00
Сума договору:
251 414.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 41 902.44 UAH)
Оплачено:
227 391.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 37 898.53 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d33eb90e48f844eaba81aa234cdb70df
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2024 13:28
Статус:
Опубліковано