• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 55320000-9 – Послуги з організації харчування (Лот 2: Аутсорсингові послуги гарячого харчування для учнів пільгової категорії Верхньовизницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів)

170 400.00 UAH без ПДВ
Номер: 7e1706bdd03540efaa17a1cb7c464b1b
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-23-000139-a-c1
Замовник: Кольчинська селищна рада
Постачальник: Гудачок василь Ілліч
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 19/02
Дата підписання: 19.01.2024 14:25
Період дії договору: 19.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 170 400.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 170 400.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли взаємної згоди

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 55320000-9 – Послуги з організації харчування (Лот 2: Аутсорсингові послуги гарячого харчування для учнів пільгової категорії Верхньовизницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 8400 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 543137fe02f54230ac14922abdd3c483
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.09.2024 14:15
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1902.pdf
p7s
sign.p7s