-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поводження з побутовими відходами
Розрахунки між Сторонами здійснюються в українській національній валюті - гривня. Форма розрахунків - безготівкова. Вид розрахунків - платіжними дорученнями.
17 105.71
UAH з ПДВ
Номер:
0a5abf7ab344478fb5af8dd6356891fd
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-22-017178-a-b1
Замовник:
Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей № 1 Луцької міської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
26413975
-
Контактна особа:
Корнійчук Наталія 380664094639 natalka.korniychuk@gmail.com
-
Адреса:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30659101
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, Луцьк, Дубнівська, 64
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис:
Розрахунки між Сторонами здійснюються в українській національній валюті - гривня. Форма розрахунків - безготівкова. Вид розрахунків - платіжними дорученнями.
Номер договору:
2036
Дата підписання:
17.01.2024 00:00
Період дії договору:
17.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
17 105.71 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 850.95 UAH)
Оплачено:
17 105.71 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 850.95 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з побутовими відходами
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 4
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8d264804e5ac47dda6a118a8697408d2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з перейменуванням послуги, що надається Виконавцем відповідно до вимог Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та Закону України "Про управління побутовими відходами", Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, замінивши в преамбулі та по текксту Договору словосполучення "послуга з поводження з побутовими відходами" на "послуга з управління побутовими відходами".
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.06.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
516ea21f903e4ec686d59bac7d464662
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.1 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» за пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами №2036 від 17 січня 2024 р. на суму 1000,04 грн (одна тисяча гривень чотири коп.) та викласти п. 6.2. у наступній редакції:
«6.2. Відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 15.05.2024 № 265-1 «Про встановлення тарифів та послуги, що надаються Луцьким спеціальних комунальним автотранспортним підприємством «Луцькспецкомунтранс» тариф та послугу з управління побутовими відходами становить – 188,45 грн за 1 м3, крім того Споживач сплачує чинну ставку ПДВ. Тариф за користування контейнером в 1 м3 вивезених ТПВ: для бюджетних організацій становить – 8,39 грн, крім того Споживач сплачує чинну ставку ПДВ, для інших споживачів становить – 9,68 грн, крім того Споживач сплачує чинну ставку ПДВ. Плата за абонентське обслуговування становить – 16,81 грн на місяць, крім того Споживач сплачує чинну ставку ПДВ.
Загальна сума Договору становить 17105,71 грн (сімнадцять тисяч сто п’ять гривень сімдесят одна коп.), в тому числі ПДВ».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.10.2024 00:00
Статус:
Опубліковано