-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 код CPV – 55510000-8 «Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Лолинській гімназії Вигодської селищної ради).Примітки:Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та до підпункту 6 пункту 13 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та в зв’язку із тим, що закупівля не відбулася номер закупівлі UA-2024-01-02-004654-a.
послуги з організації гарячого харчування учнів у Лолинській гімназії Вигодської селищної ради
98 388.00
UAH без ПДВ
Номер:
a9810b4a50a040c3bd023d3af206d2e0
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-22-009565-a-a1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43162486
-
Контактна особа:
Кобрин Любов 380978607196 luda21071990@ukr.net
-
Адреса:
77552, Україна, Івано-Франківська область, селище міського типу Вигода, вул. Д. Галицького, 75
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Дудка Оксана Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2482103145
-
Адреса:
77504, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Грушевського, 28А, кв.49
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Опис:
послуги з організації гарячого харчування учнів у Лолинській гімназії Вигодської селищної ради
Номер договору:
02
Дата підписання:
11.01.2024 14:00
Період дії договору:
11.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
98 388.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
98 388.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з організації гарячого харчування учнів у Лолинській гімназії Вигодської селищної ради
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.10.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f69300a9c87c4650b82fe4bed2debbe3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору від 11.01.2024 № 02 (далі — Договір) щодо надання послуг і додати пункт 1.4 в такій редакції:
— «пункт 1.4 Строк надання послуг: до 31 жовтня 2024 р.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.08.2024 10:30
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
0331a89b515e4a968712d0affde2a552
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.10.2024 09:00
Статус:
Опубліковано