-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Ємності для використання шприців та голок
Ємності для використання шприців та голок. Сума договору 16200. 00 грн
16 200.00
UAH без ПДВ
Номер:
716b4b632e764786ab56a3c42049305b
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-22-007896-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20535186
-
Контактна особа:
Сенич Галина 380673188552 0673188552c@ukr.net
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 114
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ГЛЮДОР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37783808
-
Адреса:
03067, Україна, м. Київ, проспект Перемоги, буд. 53-А, оф. 103
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Опис:
Ємності для використання шприців та голок. Сума договору 16200. 00 грн
Номер договору:
26
Дата підписання:
22.01.2024 08:00
Період дії договору:
до 08.02.2024 00:00
Сума договору:
16 200.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Відповідно до пункту 1.1 Договору та в зв'язку з відсутністю подальшої потреби даного товару. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору з 08.02.2024
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Котейнер для зберігання гострих медичних предметів.(2,25 л.)
Кількість
150 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 114
На карті
Котейнер для зберігання гострих медичних предметів.(5 л.)
Кількість
150 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 114
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
98dd7952d51846f5a22067dce2fe154e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до пункту 1.1 Договору та в зв'язку з відсутністю подальшої потреби даного товару Сторони дійшли взаємної згоди цією додатковою угодою достроково розірвати (припинити дію Договору з 08.02.20224 р.)
Загальна сума договору на дату підписання цієі Додаткової угоди становить 0 грн. 00коп.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
08.02.2024 08:00
Статус:
Опубліковано