• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (Приймання стічних вод в комунальну каналізацію з асенізаційного транспорту)

44 513.70 UAH з ПДВ
Номер: 049d42e9f1464c4dbadec44efcd42614
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-22-006619-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: Комунальне підприємство "Житомирводоканал" Житомирської міської ради
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Номер договору: 242
Дата підписання: 19.01.2024 10:00
Період дії договору: до 31.12.2024 00:00
Сума договору: 44 513.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 418.95 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Приймання стічних вод в комунальну каналізацію з асенізаційного транспорту
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 1337.923 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 37 На карті

Внесені зміни

    Номер: cd566766aab84bd0aa1d8dedee25af6f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ревізником, про наступне: Відповідно до п. 7. ч. 5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.7 пЛ9 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в Договорі та відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 28.05.2024р. № 1023 Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни до ч. 1, п. 4.1. Договору виклавши його у наступній редакції: «Вартість послуг за прийняті стічні води з асенізаційного транспорту для їх подальшого транспортування та очищення складає 41,004 грн./м3 (тариф на централізоване водовідведення, що встановлений НКРЕКП).» 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 3. Дана Угода з Додатком складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. Сторони користуються правом, наданим їм ч. 3. ст. 631 ЦК України, що умови цього Договору розповсюджуються на відносини, які виникли між Сторонами з 01.06.2024 р. 5. Дана Угода та додатки до неї є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.06.2024 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до Договору 242.pdf
pdf
Лист від 04.06.2024р. №25-1043.pdf
pdf
Постанова від 28.05.2024р. за №1023.pdf
p7s
sign.p7s