-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Вивіз ТПВ - (90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
19 337.88
UAH з ПДВ
Номер:
5261f42b48c841d3ae27da219559e0f7
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-19-008947-a-b1
Замовник:
Відділ культури Теребовлянської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40473951
-
Контактна особа:
Козак Назар Русланович +380355121017 buhkylt_mr@ukr.net
-
Адреса:
48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, вул.Шевченка,3г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "КАТРУБ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32808246
-
Адреса:
48120, Україна, Тернопільська область, смт. Микулинці, вул. Санаторна, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
14
Дата підписання:
19.01.2024 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2024 23:59
Сума договору:
19 337.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 222.98 UAH)
Оплачено:
19 337.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 222.98 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вивіз ТПВ
Кількість
1
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
48101, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3г. (Заклади та установи відділу культури Теребовлянської міської ради)
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Номер:
7077a3b45605401cbb863ec9f6833a19
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У відповідності з рішенням виконавчого комітету Теребовлянської міської ради від 30 квітня 2024 року №204, тариф на вивезення 1 куб. метра відходів становить 268.19 грн за 1 куб. метр, у зв’язку із чим збільшується сума Договору на 1363,92 грн. у тому числі ПДВ 227.32 грн.. Загальна сума за Договором становить 19337.88 грн. у тому числі ПДВ 3222.98 грн. Розрахунок обсягу послуг проведено на підставі норм, затверджених рішенням виконавчого комітету Теребовлянської міської ради від 29 лютого 2024 року № 121, 30 квітня 2023 року №204.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.05.2024 00:00
Статус:
Опубліковано