• Спрощена закупівля
  • КЕП

Реконструкція нежитлових приміщень в НКП "Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м.Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45454000-4 "Реконструкція"

969 285.27 UAH з ПДВ
Номер: 1a1d817b1ec84a4a8c221625d23daa98
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-29-002264-a-c1
Замовник: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
Постачальник: Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 16-02/24
Дата підписання: 01.02.2024 10:00
Період дії договору: 01.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 969 285.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 161 547.55 UAH)
Оплачено: 969 285.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 161 547.55 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція нежитлових приміщень в НКП "Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м.Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45454000-4 "Реконструкція"
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 робота
Період постачання до 01.03.2024
Місце постачання 55001, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, м.Южноукраїнськ, вулиця Паркова, 3в На карті

Внесені зміни

    Номер: e0bc1425a70d482591b8f546c88e74c8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі листа Генпідрядника №63 від 15.02.2024 щодо продовження строку виконання робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни в зазначені пункти договору: п.2.2. Розділу 2 Строки виконання робіт. Закінчення виконання робіт - до 31.03.2024.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №16-02/24 від 01.02.2024
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаток 2 до Дод.угоди №1 Графік.pdf
pdf
Додат.угода №1 до Дог.№16-02-24.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: f7c07a9ca4994b76b8cdc47560f579ab
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума за договором № 16-02/24 від 01.02.2024 року зменшується на суму 8243,18 грн. в т.ч. ПДВ 1373,86, та відповідно до фактичних витрат складає 969 285,27 грн. в т.ч. ПДВ 161 547,55 грн..
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №16-02/24 від 01.02.2024
    Дата внесення змін до договору: 13.08.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 дог 16-02_24.pdf
p7s
sign.p7s