• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

придбання паперу А4, за кодом 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне, згідно ДК 021-2015 «Єдиний закупівельний словник»

22 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 804c224ff0584343937a740562fe5108
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-18-014775-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА-СТІМПЕКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: №ГЗТ-5/24
Дата підписання: 17.01.2024 16:19
Період дії договору: 17.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 22 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 750.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80 (500 арк.) Maestro Standart + (Словаччина)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання 17.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 65031, Україна, Одеська область, місто Одеса., вулиця Хімічна, будинок 3. На карті