-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
«Реконструкція системи зовнішньої каналізації з влаштуванням локальних очисних споруд Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Чайка» Хмельницької міської ради, для облаштування місць тимчасового розміщення внутрішньо переміщених осіб, за адресою Хмельницька область, Хмельницький р-н, с. Головчинці, вул. Підлісна, 4/1»
25 498 158.88
UAH з ПДВ
Номер:
bcdc4f038c0b46bdb8da9ae57f4f0438
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-08-004392-a-b1
Замовник:
ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ЧАЙКА" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37000540
-
Контактна особа:
Ольга Бусановська +380938387183 chaika_hm@ukr.net
-
Адреса:
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 33
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39314325
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. І.Макуха, буд.6
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
5
Дата підписання:
29.01.2024 20:42
Період дії договору:
29.01.2024 00:00 - 31.05.2025 00:00
Сума договору:
25 498 158.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 249 693.15 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція системи зовнішньої каналізації з влаштуванням локальних очисних споруд Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Чайка» Хмельницької міської ради, для облаштування місць тимчасового розміщення внутрішньо переміщених осіб, за адресою Хмельницька область, Хмельницький р-н, с. Головчинці, вул. Підлісна, 4/1»
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.05.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6b835595c3fa433daa2d99b32074f139
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, за спільною згодою, на підставі рішення позачергової тридцять восьмої сесії від 13.03.2024 р. № 13 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької міської територіальної громади на 2024 рік», вирішили внести зміни до пункту 2.2 Основного договору та викласти у наступній редакції: «2.2. Договірна ціна є твердою і складає 25 498 158,88 грн. (Двадцять п’ять мільйонів чотириста дев’яносто вісім тисяч сто п’ятдесят вісім гривень 88 копійок) грн., у т.ч. ПДВ 4 249 693,15 грн., без урахування витрат на утримання служби Замовника.
При цьому, фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На дату укладання Договору платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми на 2024 рік (у межах кошторисних призначень), які складають: 12 380 000,00 (Дванадцять мільйонів триста вісімдесят тисяч грн.. 00 коп.) з ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
18.06.2024 09:17
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3180511fbf9d4b538ca5820e3ccf2026
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із виділенням коштів згідно рішення позачергової сорок п’ятої сесії від 17.10.2024 р. № 3 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької міської територіальної громади на 2024р» та у зв’язку із необхідністю коригуванням проектної документації на підставі зміни розташування місця скиду вторинних вод, що призводять до зміщення строків виконання робіт у 2024 році Сторони, за спільною згодою, уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. Відповідно до п.п. 3 п.16.10 Основного договору Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2, пункту 4.2 та пункту 13.1 Договору та викласти у новій редакції:
- «2.2. Договірна ціна є твердою і складає 25 498 158,88 грн. (Двадцять п’ять мільйонів чотириста дев’яносто вісім тисяч сто п’ятдесят вісім гривень 88 копійок) грн., у т.ч. ПДВ 4 249 693,15 грн., без урахування витрат на утримання служби Замовника.
При цьому, фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На дату укладання Договору платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми на 2024 рік (у межах кошторисних призначень), які складають: 16 727 544,06 (Шістнадцять мільйонів сімсот двадцять сім тисяч п'ятсот сорок чотири гривні 06 копійок) з ПДВ.
Фінансування робіт у 2025 році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з кошторисом (планом використання бюджетних коштів) на 2025 рік при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06. Подальше виникнення зобов’язань буде збільшуватися відповідно до кошторисних призначень та може регламентуватися шляхом укладення додаткової угоди, але в будь-якому разі не може перевищувати загальної суми Договору.
Ціна робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами.
Ціна Договору враховує усі витрати ПІДРЯДНИКА на виконання предмету Договору.
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. При цьому оплата робіт, що складаються предмет закупівлі відповідає вимогам Постанови КМУ «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 9 червня 2021 р. № 590 зі змінами».
- «4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком (Додаток 1) до 31 травня 2025 року».
- «13.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31 травня 2025 року, а в частині розрахунків - до повного виконання зобов’язань за Договором».
2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 1), План фінансування (Додаток 2) та Договірну ціну (Додатку 3) викласти в новій редакції (додатки додаються).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
11.11.2024 09:38
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b164c02028cb4543817ffa0bd451ec81
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п.п.16.10 Основного договору внести зміни до пункту 2.2 та 4.2 та викласти у новій редакції:
«2.2. Договірна ціна є твердою і складає 25 498 158,88 грн. (Двадцять п’ять мільйонів чотириста дев’яносто вісім тисяч сто п’ятдесят вісім гривень 88 копійок) грн., у т.ч. ПДВ 4 249 693,15 грн., без урахування витрат на утримання служби Замовника.
При цьому, фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На дату укладання Договору платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми на 2024 рік (у межах кошторисних призначень), які складають: 15 687 199,86 (п’ятнадцять мільйонів шістсот вісімдесят сім тисяч сто дев’яносто дев’ять грн.. 86 коп.) з ПДВ.
Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з кошторисом (планом використання бюджетних коштів) на 2025 рік при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06. Подальше виникнення зобов’язань буде збільшуватися відповідно до кошторисних призначень та може регламентуватися шляхом укладення додаткової угоди, але в будь-якому разі не може перевищувати загальної суми Договору.
Ціна робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами.
Ціна Договору враховує усі витрати ПІДРЯДНИКА на виконання предмету Договору.
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. При цьому оплата робіт, що складаються предмет закупівлі відповідає вимогам Постанови КМУ «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 9 червня 2021 р. № 590 зі змінами.
Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст.. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів.
2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 1), План фінансування (Додаток 2) викласти в новій редакції (додатки додаються).
3. Усі інші умови Основного договору залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 08:08
Статус:
Опубліковано