• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Управління відходами

10 173.73 UAH з ПДВ
Номер: b14f35cfdbe248c99092b29538c885fe
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-18-002055-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 2262
Дата підписання: 18.01.2024 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 00:00
Сума договору: 10 173.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 695.62 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Загальне накопичення відходів на об’єктах споживача
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 78.75014 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, буд. 12 На карті

Внесені зміни

    Номер: 07b5d77e8a5a47a995fd58a1cd4cd8b6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни в реквізити сторін розділу 13. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору, замінити банківські реквізити споживача.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.03.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 215abda4c521449abe2033988fbb9de9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни в п. 7.4. розділу 7. ТАРИФ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ та реквізитах сторін розділу 13. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору, оскільки змінено назву вулиці адреси споживача, замінити вул. Рибалка на вул. Бригади Хартія; змінити розподіл в п. 7.8. розділу 7. ТАРИФ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.11.2024 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 до 2262.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0bdeb37440df4f14b758aa52fc59ae47
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 7.4. розділу 7. ТАРИФ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ, зменшити обсяг ТВ за рік на 31,24986 м3, зменшити суму договору на 4 037 грн. 17 коп. в п. 7.8. розділу 7. ТАРИФ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ та викласти в наступній редакції: - п. 7.4. Загальне накопичення відходів на об’єктах споживача складає: Адміністрат. район міст Немишлянський Адреса вул.. Бригади Хартія, буд. 12 Обсяг ТВ за рік , м3 78,75014 - 7.8. Сума договору складає: 10 173,73 грн. (десять тисяч сто сімдесят три гривні 73 копійки) у тому числі ПДВ – 1 695,62 грн. Кошти місцевого бюджету 8 910,00 грн. (вісім тисяч дев’ятсот десять гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ – 1 485,00 грн. КПКВ 0712113 "Первинна медична допомога населенню, що надається амбулатурно-поліклінічними закладами (відділеннями)" – 2 931,00 грн. (дві тисячі дев'ятсот тридцять одна гривня 00 копійок) в тому числі ПДВ – 488,50 грн. КПКВ 0712080 "Амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги" – 5 979,00 грн. (п'ять тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 996,50 грн. Власний бюджет (кошти орендарів) – 1 263,73 грн. (одна тисяча двісті шістдесят три гривні 73 копійки) в тому числі ПДВ – 210,62 грн. У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди в разі її наявності, а в разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу розрахункових періодів. Виконавець не має права зараховувати плату за послугу в рахунок погашення пені, нарахованої споживачу без згоди споживача.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2024 12:17
    Статус:
    Опубліковано