-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Управління відходами
10 173.73
UAH з ПДВ
Номер:
b14f35cfdbe248c99092b29538c885fe
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-18-002055-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Сметана Олена 380634083202 pubzakup1@ukr.net
-
Адреса:
61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33290649
-
Адреса:
61140, Україна, Харківська область, Харків, ПРОВУЛОК ЗОЛОТИЙ, будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
2262
Дата підписання:
18.01.2024 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2024 00:00
Сума договору:
10 173.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 695.62 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Загальне накопичення відходів на об’єктах споживача
Кількість
78.75014 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
07b5d77e8a5a47a995fd58a1cd4cd8b6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди внести зміни в реквізити сторін розділу 13. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору, замінити банківські реквізити споживача.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.03.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
215abda4c521449abe2033988fbb9de9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни в п. 7.4. розділу 7. ТАРИФ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ та реквізитах сторін розділу 13. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору, оскільки змінено назву вулиці адреси споживача, замінити вул. Рибалка на вул. Бригади Хартія; змінити розподіл в п. 7.8. розділу 7. ТАРИФ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
04.11.2024 12:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
0bdeb37440df4f14b758aa52fc59ae47
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 7.4. розділу 7. ТАРИФ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ, зменшити обсяг ТВ за рік на 31,24986 м3, зменшити суму договору на 4 037 грн. 17 коп. в п. 7.8. розділу 7. ТАРИФ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ та викласти в наступній редакції:
- п. 7.4. Загальне накопичення відходів на об’єктах споживача складає:
Адміністрат. район міст Немишлянський
Адреса вул.. Бригади Хартія, буд. 12
Обсяг ТВ за рік , м3 78,75014
- 7.8. Сума договору складає: 10 173,73 грн. (десять тисяч сто сімдесят три гривні 73 копійки) у тому числі ПДВ – 1 695,62 грн.
Кошти місцевого бюджету 8 910,00 грн. (вісім тисяч дев’ятсот десять гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ – 1 485,00 грн.
КПКВ 0712113 "Первинна медична допомога населенню, що надається амбулатурно-поліклінічними закладами (відділеннями)" – 2 931,00 грн. (дві тисячі дев'ятсот тридцять одна гривня 00 копійок) в тому числі ПДВ – 488,50 грн.
КПКВ 0712080 "Амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги" – 5 979,00 грн. (п'ять тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 996,50 грн.
Власний бюджет (кошти орендарів) – 1 263,73 грн. (одна тисяча двісті шістдесят три гривні 73 копійки) в тому числі ПДВ – 210,62 грн.
У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди в разі її наявності, а в разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу розрахункових періодів. Виконавець не має права зараховувати плату за послугу в рахунок погашення пені, нарахованої споживачу без згоди споживача.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
19.12.2024 12:17
Статус:
Опубліковано