• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водопостачання

36 450.48 UAH з ПДВ
Номер: 31cf37c69dd0451896943f8d155f33e5
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-16-013534-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 18298/09-Б-2
Дата підписання: 16.01.2024 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 00:00
Сума договору: 36 450.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 075.08 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 2042.39 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, буд. 12 На карті

Внесені зміни

    Номер: f4a3e02f0c3d42c1960176589ba70374
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились внести зміни до договору п. 1.2 розділу І, п. 3.3 розділу ІІІ
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.08.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 18298-09-Б-2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 637c3dfb31f947c2a6d35262368e8413
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 1.2., 3.1. Договору, зменшити обсяг закупівлі послуг на 493,27 м3, зменшити суму договору на 13 537 грн. 30 коп. та викласти в наступній редакції: - 1.2. Найменування послуг: послуги з централізованого водопостачання, відповідає коду за ДК 021-2015 код 65110000-7 - «Розподіл води». Кількість послуг: 2042,39 м3. Обсяг надання послуг визначається на підставі показників засобів обліку. У разі відсутності засобів обліку, самовільного приєднання до систем водопостачання або самовільного користування, обсяг наданих послуг розраховується відповідно до «Правил користування системами централізованого водопостачання та водовідведення в населених пунктах України», затверджених наказом Мінжитлокомунгоспу України від 27.06.2008 р. № 190, та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють цю сферу діяльності.; - 3.1. Ціна цього Договору становить 36 450 грн. 48 коп. (тридцять шість тисяч чотириста п’ятдесят гривень 48 копійок), у тому числі ПДВ – 6 075 грн. 08 коп. (шість тисяч сімдесят п’ять гривень 08 копійок), у тому числі за джерелами фінансування: Місцевий бюджет 35 349 грн. 98 коп., у тому числі ПДВ - 5 891 грн. 66 коп., у тому числі: - КПКВ 0712113 "Первинна медична допомога населенню, що надається амбулатурно-поліклінічними закладами (відділеннями)" – 1 656 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ - 276 грн. 00 коп.; - КПКВ 0712080 "Амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги" – 33 693 грн. 98 коп., у тому числі ПДВ 5 615 грн. 66 коп.; Кошти орендарів – 1 100 грн. 50 коп., у тому числі ПДВ – 183 грн. 42 коп..
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.11.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 до 18298-09-Б-2 від 16-01-2024.pdf
p7s
sign.p7s