-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
«ДК 021:2015: код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям ЛОТ 3: послуги з вивезення сміття (м.Черкаси, вул. Олексія Панченка, буд. 13/1,18009)"
3 136.32
UAH з ПДВ
Номер:
053d7891ed754d27845895f35a4c7c8c
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-04-004629-a-c2
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
×
-
Код ЄДРПОУ:
02005585
-
Контактна особа:
Герман Анна Вікторівна 380472544493 maruk90@ukr.net
-
Адреса:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Луки святителя-хірурга, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КП Черкаська служба чистоти
×
-
Код ЄДРПОУ:
03328652
-
Адреса:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Чайковського,117
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
1285/4629/3
Дата підписання:
12.02.2024 11:00
Період дії договору:
12.02.2024 00:00 - 01.06.2025 00:00
Сума договору:
3 136.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 522.72 UAH)
Оплачено:
3 136.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 522.72 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з вивезення сміття (м.Черкаси, вул. Олексія Панченка, буд. 13/1,18009)
Кількість
14.4 метри кубічні
Період постачання
до 01.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
a4ad1195382f467b9f15259a0b0724e1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору до 01.06.2025р.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2024 11:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
63c61f1bbe2e4869817fe40711ac4014
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись підп.8 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням положень додаткової угоди № 1 від 27.12.2024р до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2025 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
2. Сума виконання договору, укладеного в попередньому році становить 2 613,60 гривень (дві тисячі шістсот тринадцять гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ 435,60 грн. Вартість цієї Додаткової угоди складає 522,72 грн (п’ятсот двадцять дві грн 72 коп.) в т.ч. ПДВ 87,12 грн
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
10.01.2025 09:00
Статус:
Опубліковано