-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне( олівець по склу № 20 код ДК 30192130-1 Олівці)
У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 362 грн. 70 коп. (Триста шістдесят дві гривень 70 копійок) та викласти у новій редакції п. 3.1 Договору : «3.1 Ціна на товар встановлюється в національній валюті України. Загальна сума Договору складає 1137 грн. 30 коп. (Одна тисяча сто тридцять сім гривень 30 копійок) без ПДВ»
40.30
UAH без ПДВ
Номер:
9f2d59a756384ac2b873ad435cbc8795
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-12-010707-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26479164
-
Контактна особа:
Ольга Андрусенко +380412416727 andrysenkoo@ukr.net
-
Адреса:
10004, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
СІВЧЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2927007219
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, пр.Незалежності будинок 37 квартира 97
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 362 грн. 70 коп. (Триста шістдесят дві гривень 70 копійок) та викласти у новій редакції п. 3.1 Договору :
«3.1 Ціна на товар встановлюється в національній валюті України. Загальна сума Договору складає 1137 грн. 30 коп. (Одна тисяча сто тридцять сім гривень 30 копійок) без ПДВ»
Номер договору:
62
Дата підписання:
12.01.2024 19:07
Період дії договору:
12.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
40.30 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
олівець по склу № 20 код ДК 30192130-1 Олівці)
Кількість
0.1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
064259c7b4cf48a288cf41b0aedc9d83
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 362 грн. 70 коп. (Триста шістдесят дві гривень 70 копійок) та викласти у новій редакції п. 3.1 Договору :
«3.1 Ціна на товар встановлюється в національній валюті України. Загальна сума Договору складає 1137 грн. 30 коп. (Одна тисяча сто тридцять сім гривень 30 копійок) без ПДВ»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.11.2024 11:51
Статус:
Опубліковано