-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги у сфері водовідведення (послуги з централізованого водовідведення 27468 м3) 90400000-1
705 491.28
UAH з ПДВ
Номер:
cbfb1c3a98664ca7a6905994d1d199dc
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-12-005773-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01981477
-
Контактна особа:
Захарченко Людмила Михайлівна 380978834039 romny_srl.Zakypka@email.ua
-
Адреса:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство «Міськводоканал» Роменської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
37929833
-
Адреса:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, вулиця Пригородська, буд. 187
Класифікатор ДК 021:2015:
90400000-1 Послуги у сфері водовідведенняАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 5013/1/34
Дата підписання:
12.01.2024 00:00
Період дії договору:
01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
705 491.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 117 581.88 UAH)
Оплачено:
705 491.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 117 581.88 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги у сфері водовідведення (послуги з централізованого водовідведення)
Кількість
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Номер:
c8f48eefa6004998bea3fd42ec0e9533
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із прийняттям рішення Виконавчого комітету Роменської міської ради №172 від 16.10.2024р. Про встановлення тарифу на послугу з централізованого водовідведення, яку надає KJ І «Міськводоканал» РМР», яким встановлено тариф на послугу з централізованого водовідведення в розмірі 46,02 грн./м1 (з ПДВ). сторони прийшли згоди внести зміни до пункту договору 3.1. виклавши його у наступній редакції:
3.1. Тарифи на послуги встановлюються Виконавчим комітетом Роменської міської ради відповідно до закону та становлять:
- на послугу з централізованого водовідведення -46,02 грн./м куб (з ПДВ);
У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам із зазначенням рішення відповідних органів. У разі зміни тарифів у період дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
2. Інші умови договору залишаються без змін;
3. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках по одному з кожної зі Сторін;
4. Додаткова угода набирає чинності з 12 листопада 2024 р. і діє протягом строку дії договору.
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода № 1
Дата внесення змін до договору:
22.11.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
002c5aa9ba0c4593bc65de4c63f01549
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із закінченням фінансового року та зменшенням обсягів закупівлі за предметом договору сторони домовились зменшити суму договору на 3 752,18 грн. сторони прийшли згоди внести зміни до пункту договору 1.6. виклавши його у наступній редакції:
1.6.Сума договору складає 641 201,02 грн. (шістсот сорок одна тисяча двісті одна грн. 02 коп.) в т. ч. ПДВ - 106 866,84 грн. (сто шість тисяч вісімсот шістдесят шість грн. 84 коп.). Оплата частково здійснюється у відповідності до законодавства у сфері бюджетного фінансування за рахунок коштів Місцевого бюджету та частково за рахунок власних коштів підприємства:
- коштами Місцевого бюджету рахунок UA 178201720344390007000027238 в Роменське УДКСУ Сумської області у сумі 631522,56 грн., в т. ч. ПДВ 20% в сумі 105253,76 грн.;
- власними коштами підприємства рахунок UА 903204780000026000924865334 в АБ «Укргазбанк» м. Київ у сумі 9678,46 грн., в т. ч. ПДВ 20% в сумі 1613,08 грн.
2. Інші умови договору залишаються без змін;
3. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках по одному з кожної зі Сторін;
4. Додаткова угода набирає чинності з 25 грудня 2024 р. і діє протягом строку дії договору.
Номер додаткової угоди:
додаткова угода 2
Дата внесення змін до договору:
26.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано