• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з розподілу води та супутні послуги (послуги з централізованого водопостачання: – 25115 м3 ) 65100000-4

641 201.02 UAH з ПДВ
Номер: 3d2497aed39d4cfdb8f6b523f597f147
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-12-004624-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство «Міськводоканал» Роменської міської ради
Класифікатор ДК 021:2015: 65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 5013/33
Дата підписання: 12.01.2024 00:00
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 641 201.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 106 866.84 UAH)
Оплачено: 641 201.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 106 866.84 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з розподілу води та супутні послуги (послуги з централізованого водопостачання
Код ДК 021:2015: 65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги
Кількість
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: c537771837df4bae87e41be29d60ff45
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із прийняттям рішення Виконавчого комітету Роменської міської ради №171 від 16.10.2024р. «Про встановлення тарифу на послугу з централізованого водопостачання, яку надає КП «Міськводоканал» РМР», встановлено тариф на послугу з централізованого водопостачання в розмірі 39,06 грн./м3 (з ПДВ), сторони прийшли згоди внести зміни до пункту договору 2.1. виклавши його у наступній редакції: 2.1. Тарифи на послуги встановлюються Виконавчим комітетом Роменської міської ради відповідно до закону та становлять: - на послугу з централізованого водопостачання - 39,06 грн./м куб; У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам із зазначенням рішення відповідних органів. У разі зміни тарифів у період дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору. 2. Інші умови договору залишаються без змін; 3. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках по одному з кожної зі Сторін; 4. Додаткова угода набирає чинності з 12 листопада 2024 р. і діє протягом строку дії договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода № 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: f6689380fe394b65a9dd00d9f3591677
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із закінченням фінансового року та зменшенням обсягів закупівлі за предметом договору сторони домовились зменшити суму договору на 3 752,18 грн. сторони прийшли згоди внести зміни до пункту договору 1.6. виклавши його у наступній редакції: 1.6.Сума договору складає 641 201,02‬ грн. (шістсот сорок одна тисяча двісті одна грн. 02 коп.) в т. ч. ПДВ - 106 866,84 грн. (сто шість тисяч вісімсот шістдесят шість грн. 84 коп.). Оплата частково здійснюється у відповідності до законодавства у сфері бюджетного фінансування за рахунок коштів Місцевого бюджету та частково за рахунок власних коштів підприємства: - коштами Місцевого бюджету рахунок UA 178201720344390007000027238 в Роменське УДКСУ Сумської області у сумі 631522,56 грн., в т. ч. ПДВ 20% в сумі 105253,76 грн.; - власними коштами підприємства рахунок UА 903204780000026000924865334 в АБ «Укргазбанк» м. Київ у сумі 9678,46 грн., в т. ч. ПДВ 20% в сумі 1613,08 грн. 2. Інші умови договору залишаються без змін; 3. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках по одному з кожної зі Сторін; 4. Додаткова угода набирає чинності з 25 грудня 2024 р. і діє протягом строку дії договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг. 2.pdf
p7s
sign.p7s