• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей у Чорноославському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

110 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 697014469cc54cb3bf848c9a4213104c
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-12-004418-a-c1
Замовник: ЧОРНООСЛАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Вадюк Юлія Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з організації гарячого харчування дітей у Чорноославському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування): 50.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 4
Дата підписання: 12.01.2024 00:00
Період дії договору: 15.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 110 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Чорноославському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 2200 послуга
Період постачання 15.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 9bddc9e6be9b42ada49fd825112cea51
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Виконавця Сторони домовились внести зміни в Договір в частині в частині реквізитів виконавця
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.01.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
7.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ee0c1bab5f16452195106cbebafec575
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до п. 3.1. Договору у зв’язку з дотриманням вимог Постанови КМУ від 04.10.2024 року №1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» та виділити із суми Договору кошти для здійснення співфінансування з місцевого бюджету на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти. «3.1. Ціна договору становить 110000,00 (Сто десять тисяч грн.00 коп.), (з них по даному Договору ми оплачуємо 30% - за гаряче харчування учнів початкових класів, а решта суми по цьому Договору оплачуємо за гаряче харчування учнів пільгові категорії 5-11 класів)» 2. Внести зміни в реквізити замовника, доповнивши його новим рахунком з якого буде оплачуватись державна субвенція згідно постанови КМУ від 04.10.2024 року №1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 07.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
71.pdf
pdf
71.pdf
pdf
72.pdf
p7s
sign.p7s