• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Офтальмодек краплі оч. 0.2 мг/мл по 5 мл у флак.

98 440.00 UAH з ПДВ
Номер: 4f8d46a4b15f437b82c30759a31b8eb2
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-28-010659-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Постачальник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Офтальмодек краплі оч. 0.2 мг/мл по 5 мл у флак.: 49.22000 UAH з ПДВ
Номер договору: 36
Дата підписання: 18.01.2024 10:00
Період дії договору: 18.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 98 440.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 406.67 UAH)
Оплачено: 98 440.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 406.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офтальмодек краплі оч. 0.2 мг/мл по 5 мл у флак.
Код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція
Кількість 2000 Флакон
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226 На карті

Внесені зміни

    Номер: 890b2d8b9ca541afb4e859cf3c310af0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В ході моніторингу даної закупівлі уповноваженою особою Замовника було виявлено технічну помилку допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: При формуванні плану закупівлі помилково вказано «Дія договору: до 31.03.2024р», оскільки після накладення електронного підпису на майданчику відсутня змога вносити зміни до оголошення, тому в системі ProZorro під закупівлею відображається – дата до 31.03.2024 року. Отже, правильною потрібно вважати – дату дії договору 31.12.2024 року. Саме тому Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про те, що це помилка технічного характеру.
    Номер додаткової угоди: 0
    Дата внесення змін до договору: 28.03.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Протокол техн помилка Офтальмодек 28.03.24.docx
p7s
sign.p7s