• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій (згідно коду ДК 021:2015: 55510000-8 - послуги їдалень).

Дострокове розірвання договору за згодою сторін.

680 944.00 UAH без ПДВ
Номер: c5232c59c52f4e55a33338d0a501165d
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-11-002190-a-c1
Замовник: СТРИЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 7 СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ДЗЕРИН КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Опис: Дострокове розірвання договору за згодою сторін.
Номер договору: 1
Дата підписання: 10.01.2024 10:37
Період дії договору: 10.01.2024 00:00 - 31.10.2024 00:00
Сума договору: 680 944.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 680 944.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій (згідно коду ДК 021:2015: 55510000-8 - послуги їдалень).
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 24382 штука
Період постачання 15.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вулиця КОЛЕССИ,12 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9d2e79ac78f843658e3cb703dd6b46ab
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Технічна помилка в оприлюдненні протоколу з обґрунтування проведення закупівлі.
    Номер додаткової угоди: 0
    Дата внесення змін до договору: 12.01.2024 14:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол № 1 харчування 7 ліцей .pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d2ac97da8a664c4e892da29c8a6741af
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 1.1 Договору № 1 від 10 січня 2024 року викладено в наступній редакції: "1.1 Виконавець надає, а Замовник оплачує Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій (код ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень)"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.01.2024 17:26
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: ab980b8c175e4ac398f4a9fa3e682793
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору з 01.11.2024р. 2. Сторони погодили зменшення загальної суми договору на 391 864 грн. 00 коп. ( триста дев'яносто одну тисячу вісімсот шістдесят чотири гривень 00 коп) без ПДВ. 3. Загальна сума договору становить 680 944 грн. 00 коп. (шістсот вісімдесят тисяч дев'ятсот сорок чотири грн.00 коп.) без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2024 10:05
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додат.угода на харч..pdf
p7s
sign.p7s