-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги з заправки, відновлення картриджів
зменшення обсягів закупівлі згідно Дод.уг.№1 від 19.12.2024 р.
127 705.00
UAH з ПДВ
Номер:
b17ef02102884ef28db183c159c9cccc
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-28-008560-a-a1
Замовник:
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04053625
-
Контактна особа:
Людмила Павленко +380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "КОМЕЛ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24083083
-
Адреса:
03062, Україна, м. Київ, м. Київ, місто Київ, пр.Перемоги, будинок 67
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис:
зменшення обсягів закупівлі згідно Дод.уг.№1 від 19.12.2024 р.
Номер договору:
25
Дата підписання:
19.01.2024 11:45
Період дії договору:
19.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
127 705.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 284.17 UAH)
Оплачено:
127 705.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 284.17 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки, відновлення картриджів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
cf1679a58ffe4f90b2dac40d557ebe41
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.12.2024 10:00
Статус:
Опубліковано