• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з заправки, відновлення картриджів

зменшення обсягів закупівлі згідно Дод.уг.№1 від 19.12.2024 р.

127 705.00 UAH з ПДВ
Номер: b17ef02102884ef28db183c159c9cccc
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-28-008560-a-a1
Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Постачальник: ТОВ "КОМЕЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: зменшення обсягів закупівлі згідно Дод.уг.№1 від 19.12.2024 р.
Номер договору: 25
Дата підписання: 19.01.2024 11:45
Період дії договору: 19.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 127 705.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 284.17 UAH)
Оплачено: 127 705.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 284.17 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки, відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору На карті

Внесені зміни

    Номер: cf1679a58ffe4f90b2dac40d557ebe41
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.уг. №1 Комел.pdf
p7s
sign.p7s