• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поводження з побутовими відходами

109 244.70 UAH з ПДВ
Номер: a81ee9acf334478397eb78d1b361911e
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-10-008418-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ДП "Комунальник Плюс" ТзОВ "Комунальник 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з поводження з побутовими відходами: 109 244.70000 UAH з ПДВ
Номер договору: 13
Дата підписання: 10.01.2024 00:00
Період дії договору: 10.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 109 244.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 207.45 UAH)
Оплачено: 109 244.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 207.45 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 На карті

Внесені зміни

    Номер: cbeca3a7c45c4cdfb565d111554a7c22
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами та відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», беручи до уваги підпункт 3 пункту 11.7 розділу 11 Договору №13 від 10 січня 2024 р Сторони погодились внести зміни у джерела фінансування та суму договору зменшити за рахунок коштів місцевого бюджету на 391,35 грн. та збільшити її за рахунок власних коштів установи. Сума договору після внесення змін - 125 236, 26 грн. (Сто двадцять п’ять тисяч двісті тридцять шість гривень 26 копійок), у тому числі ПДВ: 20872,71 гривень, в тому числі за рахунок бюджетних коштів - 102190,87грн (сто дві тисячі сто дев’яносто гривень 87 копійок), за рахунок власних коштів установи – 23045,39 грн (двадцять три тисячі сорок п’ять гривень 39 копійок). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
    Номер додаткової угоди: 1/770
    Дата внесення змін до договору: 12.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 1 770 до договору 13.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c8ed02b722be42e297c475c055abca59
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами та відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», беручи до уваги пункт 3.4 розділу 3, пункт 4.5 розділу 4, підпункту 1 пункту 11.7 розділу 11 Договору №13 від 10 січня 2024 р Сторони погодились внести зміни та загальну суму договору зменшити за рахунок коштів місцевого бюджету на 15991,56 грн. Сума договору після внесення змін - 109244,70 грн. (Сто дев’ять тисяч двісті сорок чотири гривні 70 копійок), у тому числі ПДВ: 18207,45 гривень, в тому числі за рахунок бюджетних коштів - 86199,31 грн (вісімдесят шість тисяч сто дев’яносто дев’ять гривень 31 копійка), за рахунок власних коштів установи – 23045,39 грн (двадцять три тисячі сорок п’ять гривень 39 копійок). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
    Номер додаткової угоди: 2/771
    Дата внесення змін до договору: 12.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угада 2 771 до договору 13.pdf
p7s
sign.p7s