• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для учнів 1-9 класів в загальноосвітньому навчальному закладі, учнів пільгових категорій в загальноосвітньому навчальному закладі)

843 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a68aef0da762429baec42d35d036a3a5
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-08-005227-a-b1
Замовник: Комунальна організація "Гімназія №7 Володимирської міської ради"
Постачальник: Володимирський спортивний ліцей Волинської обласної ради
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 08.01.2024 00:00
Період дії договору: 08.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 843 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 51 200.00 UAH)
Оплачено: 843 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 51 200.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування для учнів 1-9 класів в загальноосвітньому навчальному закладі
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 20398 послуга
Період постачання 08.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул Андрія Войнаровського, будинок 1 На карті
Учнів пільгових категорій в загальноосвітньому навчальному закладі
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 7556 послуга
Період постачання 08.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул Андрія Войнаровського, будинок 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: c0f259671c5745fdab217ff61fbab42b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Замовник» та «Виконавець» дійшли до згоди привести в відповідність пункт 11. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи Сторін, до договору №1 від 08 січня 2024 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.02.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 від 22.02.2024 р..pdf
pdf
ПЗД до додаткової угоди №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: dbdeac29786e4195a1b8e3828d6817fb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Замовник» та «Виконавець» дійшли до згоди привести в відповідність Специфікацію до договору №1 від 08 січня 2024 року
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.02.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2 від 22.02.2024 р..pdf
pdf
ПЗД до додаткової угоди №2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 29001711e5674a48b29cb8b1575defea
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.п.1, п. 19 Особливостей та згідно п.п.1 п. 7.4 Договору, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 27.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3 від 27.11.24.pdf
pdf
ПЗД до Договору № 1.pdf
p7s
sign.p7s