• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів ліцею та вихованців гімназій виконавчого комітету Стеблівської селищної ради Звенигородського району Черкаської області

3 270 447.00 UAH без ПДВ
Номер: c009dcd5fb7a420aa9770b7d11fd5a96
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-27-013812-a-a1
Замовник: Виконавчий комітет Стеблівської селищної ради
Постачальник: ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка"
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 7
Дата підписання: 12.01.2024 10:00
Період дії договору: 12.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 3 270 447.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 3 270 447.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів ліцею та вихованців гімназій виконавчого комітету Стеблівської селищної ради Звенигородського району Черкаської області
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 45685 послуга
Період постачання до 31.05.2024
Місце постачання 19400, Україна, Черкаська область, Звенигородський район, підпорядковані Замовнику заклади освіти виконавчого комітету Стеблівської селищної ради На карті

Внесені зміни

    Номер: 44de0276f56a4df6a0aa43cabdb2a521
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.07.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до договору харчування учнів ліцею №7.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 92e9203f45d442b99888aee4082eae28
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди (зміна банківських реквізитів Замовника). Зазначені зміни фактично не є зміною істотних умов Договору про закупівлю в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Підстава для внесення змін до Договору про закупівлю обрана виключно з технічних міркувань з метою повноти відображення інформації про закупівлю.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 16.10.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 до договору №7 харчування учнів.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 32b1ba96b0344ed0baaae1572a48fd8e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №3 до договору №7 від 12.01.24.pdf
p7s
sign.p7s