• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Картопля

57 488.01 UAH без ПДВ
Номер: 7906e7bbe1514fd493635ebaabc5b9b8
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-03-000903-a-c1
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Постачальник: Товаривство з обмеженою відповідальністю "КСК ЛОГІСТІК"
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Картопля для зберігання: 19.16000 UAH без ПДВ
Номер договору: ПД - 12
Дата підписання: 01.01.2024 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 23:59
Сума договору: 57 488.01 UAH без ПДВ
Оплачено: 57 488.01 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля для зберігання
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 3000.15
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 50d641dbae384d7ab2d80382b1404345
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони дійшли згоди зняти залишкову суму з даного Договору в звязку з повним виконанням сторонами своїх договірних зобовязань у розмірі – 11,99 грн. словами ( Одинадцять грн. 99 коп.) без ПДВ 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № ПД - 12 від 01.01.2024 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: ПД - 12/1
    Дата внесення змін до договору: 14.05.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода ПД -12-1 від 14.05.2024 року.pdf