-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги по технічному обслуговуванню та ремонту ліфтів
Відповідно до чинного цивільного законодавства у зв’язку з наявною потребою в закупівлі товарів, робіт і послуг, відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами), п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
24 999.42
UAH з ПДВ
Номер:
9cd1190a4fdd4aef97a92c0fa8e6574d
Ідентифікатор договору:
UA-2024-01-02-003089-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Сметана Олена 380634083202 pubzakup1@ukr.net
-
Адреса:
61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КСП "Харківміськліфт"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34754617
-
Адреса:
61145, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Клочківська, 195-А
Класифікатор ДК 021:2015:
50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтівАналіз за цим CPV
Опис:
Відповідно до чинного цивільного законодавства у зв’язку з наявною потребою в закупівлі товарів, робіт і послуг, відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами), п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Номер договору:
405
Дата підписання:
02.01.2024 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2024 00:00
Сума договору:
24 999.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 166.57 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по технічному обслуговуванню та ремонту ліфтів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
02c2611218ba4ccd82f366cae163751a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Викласти п.1.2 Договору в наступній редакції: ... - 1 послуга (1 одиниця (ліфт), відповідно Додатку № 2."
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.01.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
7afa014bb95548cc951c813fbee3761a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі з 12 місяців на 6 місяців та внести зміни в пункті 2.2. Договору, зменшити суму договору на 24 999 грн. 42 коп. та викласти в наступній редакції:
- 2.2. Загальна сума договору складає 24 999,42 грн. (двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 42 копійки), в т.ч. ПДВ 4 166,57 грн.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.11.2024 15:00
Статус:
Опубліковано