• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водопостачання

Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника

444 222.92 UAH з ПДВ
Номер: c76b02d93e5144eab26e814574975943
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-29-004190-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Опис: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору: 140
Дата підписання: 29.12.2023 12:46
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 444 222.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 037.15 UAH)
Оплачено: 444 222.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 037.15 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3b707918a5654534bb07560de50745cf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2024 11:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 водопостач..pdf
p7s
sign.p7s