-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Електрична енергія на умовах "Універсальної послуги" для задоволення потреб побутових споживачів (населення)
1 089 079.20
UAH з ПДВ
Номер:
e33b06384c4f424a8c741fd8b8366ef3
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-28-002506-a-c1
Замовник:
Центр професійно-технічної освіти м.Житомира
×
-
Код ЄДРПОУ:
02543584
-
Контактна особа:
Віта Лугина +380412482035 zt_cpto@ukr.net https://cpto.zt.ua/
-
Адреса:
10009, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Селецька, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42095943
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ПЕРЕМОГИ будинок 10
Класифікатор ДК 021:2015:
09310000-5 Електрична енергіяАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Електрична енергія на умовах "Універсальної послуги" для задоволення потреб побутових споживачів (населення): 2.64000 UAH з ПДВ
Номер договору:
10-У
Дата підписання:
28.12.2023 09:56
Період дії договору:
01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
1 089 079.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 181 513.20 UAH)
Оплачено:
1 089 079.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 181 513.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Електрична енергія на умовах "Універсальної послуги" для задоволення потреб побутових споживачів (населення)
Кількість
412530 кіловат-година
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bae36a9884194621895004aac8bea2e0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 5.1. викладено: "Ціна цього Договору становить 1 089 079,20 грн. (Один мільйон вісімдесят дев’ять тисяч сімдесят дев’ять грн. 20 коп.) в т.ч. ПДВ 181 513,20 грн. Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого акту приймання-передачі товару або накладної для оплати товару та рахунку. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання акту приймання-передачі товару або накладної для оплати товару Споживачем."
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.01.2024 15:40
Статус:
Опубліковано