-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код за ЄЗС ДК 021:2015:72310000-1 – Послуги з обробки даних. (Комплексне обслуговування Споживачів (населення) Замовника, за принципом «єдиного вікна»)
Договір підписано
5 622 288.00
UAH з ПДВ
Номер:
55796e222b10476a981717261c1fa1f6
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-28-001794-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
×
-
Код ЄДРПОУ:
39604270
-
Контактна особа:
Рудик Оксана Анатоліївна 380445632767,380672202671 kk_tender@kkdarn.kiev.ua
-
Адреса:
02175, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе 148-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Адреса:
03179, Україна, м. Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Код за ЄЗС ДК 021:2015:72310000-1 – Послуги з обробки даних. (Комплексне обслуговування Споживачів (населення) Замовника, за принципом «єдиного вікна»): 5 622 288.00000 UAH з ПДВ
Опис:
Договір підписано
Номер договору:
12/28-БЕТ/1266
Дата підписання:
28.12.2023 00:00
Період дії договору:
01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
5 622 288.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 937 048.00 UAH)
Оплачено:
4 566 574.37 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 761 095.73 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код за ЄЗС ДК 021:2015:72310000-1 – Послуги з обробки даних. (Комплексне обслуговування Споживачів (населення) Замовника, за принципом «єдиного вікна»)
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
46b64d3ce6ab499c8f576e490b08eddb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами), нормами цивільного та господарського законодавства, уклали цю Додаткову угоду до Договору №12/28-БЕТ/1266 від 28 грудня 2023 року, далі – Договір, про наступне:
1. Враховуючи пункт 10.2.5. Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору та викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції:
«3.1. Загальна ціна послуг становить 5 622 288,00 грн. (п’ять мільйонів шістсот двадцять дві тисячі двісті вісімдесят вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ.»
2. Змінити пункт 4.2.1.12.1. Договору та викласти його у наступній редакції:
«4.2.1.12.1. Виконавець забезпечує щомісячно доставку віддрукованих об’єднаних рахунків-повідомлень для Споживачів по кожному особовому рахунку на адресу Замовника: 02175, Харківське шосе, буд. 148-а.».
3. Сторони дійшли згоди викласти Додаток №1 до Договору «Розрахунок вартості послуг» у новій редакції, що додається.
4. Дану Додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.
5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання сторонами і діє до повного виконання зобов’язань по Договору та є його невід’ємною частиною.
6. Усі інші умови Договору, які не зазначені в цій Угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.02.2024 00:00
Статус:
Опубліковано