-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги з патрулювання та охорони (Код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги)
503 548.42
UAH з ПДВ
Номер:
464f0218beea4034888478d9e4c6adb7
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-15-008000-a-b1
Замовник:
КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
42180111
-
Контактна особа:
Гнатенко Ольга Василівна +380984614440 buhvostotg@gmail.com https://starokozacka-gromada.gov.ua/
-
Адреса:
67730, Україна, Одеська область, село Староокзаче, вулиця Соборна, будинок 34, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ Аккерман-Сервіс
×
-
Код ЄДРПОУ:
38425977
-
Адреса:
67700, Україна, Одеська область, місто Білгород-Дністровський, вулиця Героїв України, будинок 12
Класифікатор ДК 021:2015:
79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
01/2024
Дата підписання:
11.01.2024 00:00
Період дії договору:
11.01.2024 00:00 - 12.03.2025 23:59
Сума договору:
503 548.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 83 924.74 UAH)
Оплачено:
503 548.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 83 924.74 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з патрулювання та охорони
Кількість
4
Період постачання
до 12.03.2025
Місце постачання
67730, Україна, Одеська область, Заклади освіти,які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради, Заклади освіти,які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради
На карті
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
02b58ce4d34c41a28a508ab669ea0416
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
5b259c57e74840f99f3e68dffb21fe3c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
17.01.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
fd4cd2cab1f245a287700e5095e736d3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 01/2024 від 11.01.2024 року (далі — Договір) та викласти пункт 7.1. Договору в такій редакції: 2. «7.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до «12» березня 2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Постачальник зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 01/2024 від 11.01.2024 року (далі — Договір) в період з 01.02.2025 по 12.03.2025 року включно. 4. Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 503548,42 грн. (П’ятсот три тисячі п’ятсот сорок вісім гривень 42 копійок), в т.ч. ПДВ 83924,74 грн. (Вісімдесят три тисячі дев’ятсот двадцять чотири гривні 74 копійки) в тому числі: - 420000,00 грн. (Чотириста двадцять тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 20% - 70000,00 грн. (Сімдесят тисяч гривень 00 копійок), за період надання Послуг з 11.01.2024р. по 31.12.2024р.; - 35000,00 грн. (Тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 5833,33 грн. (П’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 копійки), відповідно до затверджених видатків на січень 2025 рік в обсязі, що не перевищує 20 % від суми початкового договору про закупівлю. - 35000,00 грн. (Тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 5833,33 грн. (П’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 копійки), відповідно до затверджених видатків на лютий 2025 рік в обсязі, що не перевищує 20 % від суми початкового договору про закупівлю. - 13548,42 грн. (Тринадцять тисяч п’ятсот сорок вісім гривень 42 копійок), у тому числі ПДВ 2258,07 грн. (Дві тисячі двісті п’ятдесят вісім 07 копійки), відповідно до затверджених видатків на березень 2025 рік в обсязі, що не перевищує 20 % від суми початкового договору про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
31.01.2025 00:00
Статус:
Опубліковано