-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 17 м. Буча, Бучанському районі, Київської області - Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (додаткові роботи)» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
17 841 765.39
UAH без ПДВ
Номер:
69d8fc89e57a492aa9daf6db20732b17
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-27-008906-a-a1
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26345736
-
Контактна особа:
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com
-
Адреса:
03151, Україна, м. Київ, Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІДКОМ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
41564138
-
Адреса:
08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Ботанічна, 1/б
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
28К-23
Дата підписання:
27.12.2023 14:58
Період дії договору:
27.12.2023 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
17 841 765.39 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 17 м. Буча, Бучанському районі, Київської області - Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (додаткові роботи)» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зміна №1 1
- Зміна №2 2
- Зміна №3 3
- Зміна №4 4
- Зміна №5 5
- Зміна №6 1.1
- Зміна №7 2023/4/2027/V
- Зміна №8 6
- Зміна №9 7
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
71b08b7ddd3e498b84f5ade6fa78eb9a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись пп.4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, відповідно до пп. 3 п.18.3 Договору Сторони погодились продовжити строк дії Договору і п19.1 Договору викласти в такій редакції:
"19.1 Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 31 серпня 2024 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
2. Відповідно до п.18.1 та п. 20.3 Сторони погодились викласти реквізити Виконавця
в р. 21. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції:
Виконавець:
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІДКОМ»
Юридична та фактична адреса: 08301, Київська область, м. Бориспіль,
вул. Ботанічна, 1/б
код ЄДРПОУ: 41564138
р/р UA113226690000026006300381620
в ФГУ по м. Києву та Київської області АТ «ОЩАДБАНК»
МФО 322669
р/р UA898201720355929000000705768
в Держказначейській службі України
МФО: 820172
ІПН 415641326504
тел. (044) 228-92-53
E-mail: nidkom2017 @gmail.com
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.04.2024 10:31
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0198a59fd7594c4ea45e515c75bf01e4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пп.4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, відповідно до листа-звернення Виконавця від 06.08.2024 № 06/08/01 про затримку строків у зв’язку з проходженням коригування поєктно-кошторисної документації, враховуючи пп. 3 п.18.3 Договору Сторони погодились продовжити строк дії Договору і п. 19.1 Договору викласти в такій редакції:
«19.1 Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2024 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.08.2024 23:59
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cd02fa8a459e42bcad10c2f1dae0c27f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі Експертного звіту (позитивний) ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації на будівництво від 18.06.2024 року № 240402-11/Г (реєстраційний номер ЕХ01:3124-9296-0284-8524 Редакція №3), керуючись пп.5 п. 3.5, пп.3.2, 3.4, 3.5 та 18.1 Договору, Сторони домовились змінити ціну Договору та викласти абз. 1 п. 3.1 Договору у такій редакції:
«Ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) і становить: 18 014 269,61 грн (вісімнадцять мільйонів чотирнадцять тисяч двісті шістдесят дев’ять гривень 61 копійка), у тому числі ПДВ 20% – 3 002 378,27 грн (три мільйони дві тисячі триста сімдесят вісім гривень 27 копійок)».
2. Відповідно до п. 11.4 та п.18.1 Договору, Сторони погодились викласти у новій редакції Додаток № 1 до Договору - Договірна ціна; Додаток № 2 до Договору - Календарний графік виконання робіт; Додаток № 3 до Договору – Протокол погодження Договірної ціни на весь період будівництва; Додаток № 3-24 до Договору – Протокол погодження Договірної ціни на 2024 рік.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
28.11.2024 23:59
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
aa799d3360d7454a821f994ea57ef337
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 24.12.2024 № Н-457/09-02 та п. 18.1. Договору Сторони погодились змінити пункт 12.7 Договору та викласти його в такій редакції:
«12.7 Попередня оплата, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, виходячи з лімітів, здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий в органах Державної казначейської служби України Виконавцем, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з такого рахунку для цілей визначених даним Договором. При цьому періодичність перерахування попередньої оплати може бути не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості у Виконавця. Використана попередня оплата погашається на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в), підписаних уповноваженими представниками сторін не більше шести місяців, але зі строком використання не пізніше 31 березня 2025 року.
Підрядник зобов’язується повернути невикористану суму попередньої оплати на рахунок Замовника».
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
25.12.2024 13:04
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
60c222bbf47e47c39293e073e68da420
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до п. 11.4 та п.18.1 Договору, Сторони погодились замінити Додаток № 3 до Договору – Протокол погодження Договірної ціни на весь період будівництва; Додаток № 3-23 до Договору – Протокол погодження Договірної ціни на 2023 рік на Додаток № 3 План фінансування.
2. Відповідно до п. 18.1 Договору Сторони дійшли згоди виключити п. 16-1.7 Договору.
3. Відповідно до п. 18.1 Договору Сторони дійшли згоди доповнити розділ 7. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТ МАТЕРІАЛАМИ, УСТАТКУВАННЯМ ТА ПОСЛУГАМИ пунктом 7.4 такого змісту:
«7.4 Виконавець несе відповідальність за інформацію, що міститься в документах про ціни на матеріальні ресурси, в тому числі стосовно країни походження таких товарів щодо кожної номенклатурної позиції».
4. Відповідно до п. 18.1 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 18.5.3 Договору та викласти його в такій редакції:
«18.5.3. Виконавець, з власної вини, допустив відставання темпів виконання Робіт від передбачених Календарним графіком виконання робіт більше ніж на 30 (тридцять) календарних днів».
5. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 3.2. Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 5 665 996,39 грн (П’ять мільйонів шістсот шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 39 копійок) в тому числі ПДВ – 944 332,73 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2024 № 247 (зі змінами), відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111360.
6. Відповідно до листа Підрядника від 28.11.2024 № 28/11/08, керуючись пп. 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), враховуючи п. 2.7, п. 18.1 п. 18.3 Договору, Сторони домовились продовжити стоки дії Договору та викласти п. 19.1 Договору у такій редакції:
«19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до «31» грудня 2025 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 23:59
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4c65dfb23da7492ea76e5332444e2874
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти абз.5 п. 16.2 Договору в такій редакції:
«- за порушення Виконавцем строків повернення невідпрацьованих сум попередньої оплати, Виконавець за користування грошовими коштами Замовника сплачує неустойку в розмірі 0,01% від суми невикористаної попередньої оплати, з урахуванням ПДВ (ПДВ враховується, якщо Виконавець є платником ПДВ), що підлягала поверненню, за кожен день затримки такого повернення».
Додаткова угода № 1.1 від 01.04.2024
Номер додаткової угоди:
1.1
Дата внесення змін до договору:
09.01.2025 14:41
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
034f82416e2443a68361df86d5474c8c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку забезпечення виконання договору
Номер додаткової угоди:
2023/4/2027/V
Дата внесення змін до договору:
21.01.2025 12:22
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Номер:
5d3fe7aa33c046d6bab6ce9fbb3811c7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись підпунктом 6 пункту 3.5., пунктом 4.1.9. Договору № 28К-23 від 27.12.2023 про закупівлю робіт: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 17 м. Буча, Бучанському районі, Київської області - Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», згідно з підпунктом 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2022 № 1178; пункту 197.15 статті 197 Податкового кодексу України, уклали цю Додаткову угоду до зазначеного Договору (далі-Додаткова угода) про наступне:
1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції:
«3.1. Ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №1 до Договору) і становить 17 841 765,39 грн (Сімнадцять мільйонів вісімсот сорок одна тисяча сімсот шістдесят п’ять гривень 39 копійок) без ПДВ.
Договірна ціна є додатком до цього Договору та є невід'ємною його частиною (Додаток №1 до даного Договору)».
2. Пункт 12.1. Договору викласти в наступній редакції:
«12.1. Оплата за роботи відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3) та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання.
Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів.
Виконавець надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 2-х примірниках) Замовнику в паперовому і електронному вигляді (в машинозчитувальному форматі imd (АВК5)та Excel, Word:
• документи, що підтверджують виконання робіт,
• всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи).
• відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та завірена печаткою (за наявності).
Одночасно з ф. №КБ-2в і ф. №КБ-3 Виконавець надає Замовнику накладні на придбані матеріали (в т.ч. ТТН), розрахунок фактичних витрат вартості експлуатації машин та механізмів (акти надання послуг), документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та інше.
Вартість матеріальних ресурсів розраховується в фактичних поточних цінах, з документальним підтвердженням фактичної вартості одиниці матеріалів, але не вище цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні, крім випадків, коли корегується вартість матеріальних ресурсів за рахунок ліміту коштів на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами та економії по інших статтях витрат, але в межах загальної ціни договору.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, що зазначені в договірній ціні, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, що може відбутися протягом строку виконання робіт. Відшкодування за рахунок цих коштів здійснюється на підставі наданих виконавцем підтверджуючих документів та розрахунків (накладних на придбані матеріали, розрахунку фактичних витрат вартості експлуатації машин та механізмів, розрахунок заробітної плати)».
3. Сторони погодили внести зміни до Додатку №1 «Договірна ціна», Додатку №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку №3 «Календарний план фінансування» та викласти їх у новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
29.08.2025 14:44
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
42c2d7a99580438aaead00ab493953a4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 18.1. Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п. 16-1.1. Договору в такій редакції:
п. 16-1.1. «Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією у сумі: 892 088,27 грн (Вісімсот дев’яносто дві тисячі вісімдесят вісім гривень 27 копійок), без ПДВ, що становить 5% вартості Договору про закупівлю або вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році.
Виконавець зобов’язаний внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення даного Договору».
Номер додаткової угоди:
7
Дата внесення змін до договору:
23.09.2025 10:23
Статус:
Опубліковано