-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Компоненти донорської кровi (ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали, номенклатура - 33141570-6 Кров людини) Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації; При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). У зв’язку з тим, що 17.12.2023 через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк встановлений замовником, відкриті торги щодо закупівлі Компоненти донорської кровi (ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали, номенклатура - 33141570-6 Кров людини)-автоматично відмінені електронною системою закупівлі (аукціон не проводився). Оголошення про результати проведення процедури закупівлі додається (ідентифікатор закупівлі- UA-2023-12-07-020354-a) Враховуючи викладене та норми Особливостей с необхідність та підстави прийняття рішення про намір закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп.6 п.13 Особливостей. Комунальним некомерційним підприємством «Обласний перинанальний центр» Житомирської обласної ради було оголошено процедуру закупівлі: відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі- UA-2023-12-07-020354-a), яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель– неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк встановлений замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахування потреби замовника на період з 01.01.2024 року і до 31.12.2024 року .Враховуючи зазначене та відповідно до вимог підпункту 6 п. 13 постанови від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» -є умовою для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 176 364 грн. 85 коп. (Сто сімдесят шість тисяч триста шістдесят чотири грн. 85 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 2.1. Договору : «2.1.Загальна вартість послуг за цим Договором складає : 109 811 грн. 15 коп. (Сто дев’ять тисяч вісімсот одинадцять грн. 15 коп.) в т. ч. ПДВ 0%- 0,00 грн (Нуль грн. 00 коп.).»
109 811.15
UAH без ПДВ
Номер:
ebf9cbd7725049379463092c930199f4
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-26-011286-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26479164
-
Контактна особа:
Наталія Нижник +380412416727 nyzhnyknatalia530@gmail.com
-
Адреса:
10004, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991501
-
Адреса:
10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ КИБАЛЬЧИЧА будинок 16
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Опис:
У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 176 364 грн. 85 коп. (Сто сімдесят шість тисяч триста шістдесят чотири грн. 85 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 2.1. Договору : «2.1.Загальна вартість послуг за цим Договором складає : 109 811 грн. 15 коп. (Сто дев’ять тисяч вісімсот одинадцять грн. 15 коп.) в т. ч. ПДВ 0%- 0,00 грн (Нуль грн. 00 коп.).»
Номер договору:
32
Дата підписання:
26.12.2023 15:31
Період дії договору:
01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
109 811.15 UAH без ПДВ
Оплачено:
109 811.15 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Плазма свіжозаморожена
Кількість
18.476 літр
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
Еритроцитовмісні середовища
Кількість
19.946 літр
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
Тромбоцити, апаратний аферез
Кількість
2 доза
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
видалене
Кількість
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
Стандартні консервовані еритроцити
Кількість
0.62 літр
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
8b4935d86ff94ec796d7f57952418c65
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 176 364 грн. 85 коп. (Сто сімдесят шість тисяч триста шістдесят чотири грн. 85 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 2.1. Договору : «2.1.Загальна вартість послуг за цим Договором складає : 109 811 грн. 15 коп. (Сто дев’ять тисяч вісімсот одинадцять грн. 15 коп.) в т. ч. ПДВ 0%- 0,00 грн (Нуль грн. 00 коп.).»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.01.2025 10:19
Статус:
Опубліковано