• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий; Конверти поштові C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+1 білий офсет 80 г/м², 1 шт.; Конверти поштові C5 (162х229 мм) з вікном, СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², 1 шт.)

У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, сторони погодились зменшити суму Договору на 120 000,00 грн (Сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору : «3.1.Загальна ціна цього Договору , становить 105 237,00грн (Сто п’ять тисяч двісті тридцять сім гривень 00 коп.) , в тому числі ПДВ 20% в сумі 17 539,50 грн.(Сімнадцять тисяч п’ятсот тридцять дев’ять грн. 50 коп.)»

105 237.00 UAH з ПДВ
Номер: 63ce1e1959784dfe88fd2e71659e5d00
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-20-012472-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, сторони погодились зменшити суму Договору на 120 000,00 грн (Сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору : «3.1.Загальна ціна цього Договору , становить 105 237,00грн (Сто п’ять тисяч двісті тридцять сім гривень 00 коп.) , в тому числі ПДВ 20% в сумі 17 539,50 грн.(Сімнадцять тисяч п’ятсот тридцять дев’ять грн. 50 коп.)»
Номер договору: 43
Дата підписання: 29.12.2023 14:42
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 23.12.2024 00:00
Сума договору: 105 237.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 539.50 UAH)
Оплачено: 105 237.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 539.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 700 стопа паперу
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті

Внесені зміни

    Номер: e0926475d8d44b9d8a49590f6729c959
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, сторони погодились зменшити суму Договору на 120 000,00 грн (Сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору : «3.1.Загальна ціна цього Договору , становить 105 237,00грн (Сто п’ять тисяч двісті тридцять сім гривень 00 коп.) , в тому числі ПДВ 20% в сумі 17 539,50 грн.(Сімнадцять тисяч п’ятсот тридцять дев’ять грн. 50 коп.)»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2024 14:06
    Статус:
    Опубліковано