-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) на 2024 рік
( договір про закупівлю вважати дійсним з 21.12.2023 року по 31.12.2024 року) з учасником — переможцем ФОП АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ із загальною вартістю 99 610,00 грн
99 610.00
UAH без ПДВ
Номер:
4914e0d699794173953bdd4fac0d1cbd
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-22-013546-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Романівська лікарня" Романівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991613
-
Контактна особа:
Богдана Башинська +380414623632 buhgalter.rom@ukr.net
-
Адреса:
13001, Україна, Житомирська область, смт. Романів, вул. Медична, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3118718611
-
Адреса:
12724, Україна, Житомирська область, Звягельський р-н селище міського типу Довбиш вул.Космічна будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Опис:
( договір про закупівлю вважати дійсним з 21.12.2023 року по 31.12.2024 року) з учасником — переможцем ФОП АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ із загальною вартістю 99 610,00 грн
Номер договору:
19/12
Дата підписання:
21.12.2023 14:54
Період дії договору:
21.12.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
99 610.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
99 610.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Батон Молочний 0,500 кг
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Хліб житній довгий 0,700 кг
Кількість
5750 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9aaca9949d0b4496a2dbe7b290c0f5b7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-22-013546-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме:, за результатами процедури закупівлі без використання електронної системи закупівель було укладено договір та оприлюднено в електронній системі закупівель звіту про договір від 21.12.2023 № 19/12 з учасником — переможцем ФОП АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ із загальною вартістю 99 610,00 грн. У зв’язку з технічною (механічною) помилкою уповноважена особа помилково розмістила в електронній системі закупівель не той строк дії договору про закупівлю (21 груд. 2023 - 31 груд. 2023). У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель правильний строк дії договору про закупівлю шляхом внесення змін до електронної системи ( договір про закупівлю вважати дійсним з 21.12.2023 року по 31.12.2024 року) з учасником — переможцем ФОП АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ із загальною вартістю 99 610,00 грн.
Номер додаткової угоди:
б/н протокол
Дата внесення змін до договору:
09.01.2024 10:59
Статус:
Опубліковано