• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) на 2024 рік

( договір про закупівлю вважати дійсним з 21.12.2023 року по 31.12.2024 року) з учасником — переможцем ФОП АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ із загальною вартістю 99 610,00 грн

99 610.00 UAH без ПДВ
Номер: 4914e0d699794173953bdd4fac0d1cbd
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-22-013546-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Романівська лікарня" Романівської селищної ради
Постачальник: АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Опис: ( договір про закупівлю вважати дійсним з 21.12.2023 року по 31.12.2024 року) з учасником — переможцем ФОП АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ із загальною вартістю 99 610,00 грн
Номер договору: 19/12
Дата підписання: 21.12.2023 14:54
Період дії договору: 21.12.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 99 610.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 99 610.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Батон Молочний 0,500 кг
Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Кількість 200 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 13001, Україна, Житомирська область, Романів, Медична, 2 На карті
Хліб житній довгий 0,700 кг
Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Кількість 5750 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 13001, Україна, Житомирська область, Романів, Медична, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9aaca9949d0b4496a2dbe7b290c0f5b7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-22-013546-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме:, за результатами процедури закупівлі без використання електронної системи закупівель було укладено договір та оприлюднено в електронній системі закупівель звіту про договір від 21.12.2023 № 19/12 з учасником — переможцем ФОП АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ із загальною вартістю 99 610,00 грн. У зв’язку з технічною (механічною) помилкою уповноважена особа помилково розмістила в електронній системі закупівель не той строк дії договору про закупівлю (21 груд. 2023 - 31 груд. 2023). У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель правильний строк дії договору про закупівлю шляхом внесення змін до електронної системи ( договір про закупівлю вважати дійсним з 21.12.2023 року по 31.12.2024 року) з учасником — переможцем ФОП АРТЄЄВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ із загальною вартістю 99 610,00 грн.
    Номер додаткової угоди: б/н протокол
    Дата внесення змін до договору: 09.01.2024 10:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол (35).pdf
p7s
sign.p7s